Mindre Rolig Natt...

..väntar mig.. tror jag iaf.. för S är lite snorig och har svårt att andas när han har nappen.. och den vill han ju absolut inte sova utan.. så vi får väl se hur det artar sig det här..

Idag kom Jennifer hit.. har inte sett henne på jäätte länge så det var väldigt trevligt att hon kom på besök..
vi tjatade om allt mellan himmel och jord.. så härligt.. även om vi intre träffats på väldigt länge så har vi alltid mycket att prata om..  det kan gå flera månader mellan gångerna vi talas vid, men det spelar liksom ingen roll.. för vi har alltid samma kontakt.. så härligt...


Var och köpte en höst jacka/tröja till S idag.. den är sååå mysig.. jag hade velat ha en likdan själv faktiskt.. :) men jag antar att det inte finns någon i min storlek.. *haha*

Jaa.. det har faktiskt inte hänt så jätte mycket idag så jag har inte så mycket mer att skriva..

Får väl se.. jag kanske har funderingar och lite mer händelser att skriva om imorn.. så då får ni något att läsa om.. :)


Må Väl!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0