Minnet Mitt!!!

Ja, glömde skriva det.. mitt minne har svikit mig helt..
Satt igår och försökte tänka på hur det var när jag var gravid med B och efter förlossningen samt hans första år.. men allt är som i dimhölje..
Det mesta gick på instinkt men mycket gjorde inte det.. men det är saker som jag inte kommer ihåg.. tror att det är för att jag själv inte visste riktigt vem jag var, samt att man då var inne i mentaliteten " go whit the flow"
Tänkte nog inte så mycket efter vad jag gjorde och varför, utan handlade bara..


Men nu med Lilla S så vet jag att jag själv var och är mycket mer medveten..  kanske för att jag äntligen vet vem jag är och vad jag vill göra med mitt liv?!
Och sen är det väl det att jag redan gjort detta en gång innan, så nu kommer det som en upprepning..
Ja, jag vet inte vad det beror på, men jag tycker det är jobbigt att jag inte kommer ihåg så mycket från bebis tiden med B iaf..

Nu ska barnen få på sig lite kläder, för snart är det dags att gå..

Må Väl!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0