Ny Soffa!!!

Japp.. eller ja, inte riktigt då..
Men det ser ut som det.. :)  Älskade C trollade fram pengar till mig igår så jag åkte och köpte det beige överdraget till soffan.. såååå fint..
Jag hade ju tvättat det vita med klorin, men det blev inte bra.. vissa fläckar blev dessutom större efter tvätten än vad de var innan.. så jag var väldigt upprörd igår innan jag åkte till ikea..



Nu funderar jag på att färga det vita öerdraget när jag har råd att köpa färg till det..
Tror det ska bli rött.. inte klar rött och inte vinrött, men någonstans där emellan.. så att det ser juligt ut på vintern, men att man ska kunna ha det annars också utan att det ser jätte juligt ut.. hoppas ni fattar mina skumma förklaringar.. :)

Nä, nu ska jag göra lite mat...
Skriver kanske mera senare!

Må Väl!!
Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fantastisk man du har som "trollar" fram ikea pengar till dig. Jag är MYCKET nyfiken på resultatet =)

kramar

2008-10-14 @ 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0