Orsa Resa..

Japp, nu har mina älska de systrar och mamma gett sig av till Orsa för att stanna där en vecka..
Jag hade också velat följa med, men det var ju som sagt bara att välja mellan julklappar/Ullared eller Orsa.. julklappar och vinterkläder väger väl lite tyngre än Orsa tyvärr...

Hmm..
2 dagar i rad man gått upp vid 5 tiden... vad är detta för idioti.. att ställa om klockan.. man (iaf jag) blir ju extra trött bara för att jag vet att klockan står på 5 istället för 6...

Får väl försöka hålla barnen vakna kanske 2 timmar extra ikväll.. så kanske de sover en timma extra imorn..
JAg hoppas på det iaf.. får väl se om det går i praktiken med.. :/

Känner faktiskt inte för att skriva mera.. jag är alldeles för trött och energilös..
Skriver väl senare kanske..

Må Väl!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0