På väg tillbaka!

Ja, nu en vecka efter all skit hände så känner jag att jag är på väg tillbaka...
Det hela påverkade nog mig mer än vad jag trodde... har varit helt kraftlös och seg hela veckan.. inte gjort något alls hemma.. så nu i helgen blev det mycket att ta igen...  plus att vi ska på 2 barnkalas idag...

Det ska jag tala om för dom, hur mycket de förstört för oss.. att förtroendet är i botten just nu..
Barnen har blivit så mammiga och pappiga så de har nog också märkt mer än vad man ville och trodde... 
Nä, allt detta ska de få höra.. Att de kan gå på så utan att ens tänka efter det fattar jag inte.. de måste ju förstå att det påverkar barnen negativt.. visst är det bra att de reagerar, men de kan ju kolla på hur barnen mår innan de tror de värsta om föräldrarna...  Men nejdå, det gjorde inte dessa...
Så nu får mina barn ett helvete, och detsamma för mig och älskade C...
Fattar det inte..

Allt känns fortfarande helt sjukt.. som om man kollat på en film eller så.. kan itne tro att det hänt...

jaja.. nä, tänkte bara skriva av mig litegrann, men nu ska jag ta mina barn..sen ska vi gå och köpa en present till B´s dagiskompis... ska ju på kalas där sen...

Må Väl gott folk!! Jag hoppas ni alla oskyldiga därute slipper dela mitt öde!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0