Sjuka Barn!!!

Japp, det har jag.. och jag misstänker att Lilla S har halsfluss och Lilla B har öroninflamation... Den e rolig du!!!! Eller inte..

Så nu ska Älskade C köpa flytande alvedon eller panodil på vägen hem från jobbet, för nått måste de ha så de kan sova utan att ha ont.. stackars mina små prinsar!!
B skrek förut för att han hade så ont, men det rinner inte ur öronen, så dom på sjukvårdsupplysningen sa att jag iaf kan vänta tills imorn och se om det blivit värre då..
Annars får man åka upp till sjukhuset.. med båda barnen då, så får  man svar för dom båda 2 på en gång..


Jaha.. ska jag göra ikväll då???
Inte ett jota.. kolla på film i min ensamhet och höja tele räkningen till max troligen?! :P
Nä, men jag tycker det är så förbannat tråkigt att vara ensam hemma..  Och mina systrar är inte hemma någon av dom heller, annars hade jag tvingat hit dom som sällskap.. :)
Fast dom brukar ju inte klaga över att jag tvingar hit dom för att se på film och äta chips.. *haha*


Har så förbannat tråkigt, och tanken på att jag ska få ännu tråkigare sen gör allt värre..
Fan!! Mickis dra med dig PowerR hit och lek med mig lite... så får jag sällskap.. ni behöver inte...... hela kvällen!! *hehe*


Nä, om man ska ta och fixa lite mat.. vi har ju sovit båda barnen och jag nu efter vi kom hem från stan..
De var helt färdiga..  Mina söta pojkar!!!

Må Väl!!
Kommentarer
Postat av: nathalie

hej min älskade storasyster ,

nu har jag skaffat blogg ,

nu är det bbara face book kvar,

men jag fattar iinte ett skit på denna sak

så du får lära mig lite,

kommer över o färgar ditt hår sen om du vill, puss älskar dej puss lilla syster nathaliee

2009-03-01 @ 13:03:38
URL: http://carolinabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0