Stor städning av golv!!!

Ja, då har man haft en ordentligt bra anledning till att dammsuga inte mindre än FYRA gånger idag och tvättat golven 2 ggr.. Ena fönsterrutan från v-rummet till köket gick sönder förut, så då fick man plocka upp det och städa efter det.. Sen medans glas mästaren tog bort den trasiga rutan så stod jag och dammsög för att slippa glassplittret överallt.. och när dom gått med det trasiga så dammsög jag ordentligt igen..
Och nu när de satt in den nya rutan så damm sög och tvättade jag golvet igen..
 

Fy F*N va jobbigt... fick lov att stänga ut katterna på balkongen så länge det var trasigt också, för dom kunde ju inte hålla sig undan.. Och Lilla S fick spendera tiden i väntat i sin säng emd leksaker.. allt för att inte dom ska skada sig.. Men nu är mitt väktar jobb över för idag.. nu kan jag återgå till att vara "vanliga mamma"..
Nu får man bara vänta på den roliga fakturan som går på 500:- för hela kalaset.. så spääännande... inte sant?! *NOT*



Får väl se om kanske kusinen kommer hit sen.. Hon skulle komma och hälsa på sa hon.. hoppas det är bra väder så han hon kan det då..
Skulle väldigt gärna vilja gå och handla lite.. men jag är helt slut i kroppen så jag orkar inte.. Hatar att vara förkyld.. man blir så förbannat matt och slö..


Tog mig en kopp the förut i hopp om att det skulle lena halsen.. icke sa nicke.. Inte ett dugg hjälpte det.. Så nu väntar jag på att Älskade C ska komma hem, för han har halstabletter i sina arbetsbyxor.. *haha* det vet jag minsann.. Nä.. får väl ta mig i kragen.. eller lägga mig på soffan medans pojkarna ändå leker så fint..


Må Väl, hoppas ingen av er där ute blir förkylda!!! Det är en PEST!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0