Tack Älskade Mamma!!!

Ja, jag vill tacka min underbara Mamma för att hon "tvingade" med mig på filmen "Mama Mia" trotts min upperbara motvilja..
Kan inte sluta tänka på hur förvånat bra den var, och låtarna snurrar i huvudet dag som natt..
Helt fantastisk!!! Den ska jag ha sen när den kommer på dvd, så kan vi kolla på den fler gånger.. Säger du om det Mamma?! :P

Dock tror jag (vet inte, tror) att en viss del av filmen berörde min älskade Mamma på fel sätt, ett negativt sätt.. såg så ut på henne...  Förstår det från hennes synpunkt på det hela.. Men från min synpunkt på det hela så har jag nada förståelse för det.. Min Mamma är den bästa som finns..
Skulle kunna skriva sidvis om hur underbar och fantastisk hon är.. men det räcker väl att jag säger att hon är min bästa vän, en dunder super duper Mamma!! Kan inte finnas någon som är som hon..

En gång i tiden delade hon utmärkelsen "Världens Bästa och Starkaste Kvinna och Mamma" tillsammans med min Mormor, men idag har hon hela kronan för sig själv. Och hon bär den med stor rätt och mycket stolthet!!
Det finns inget min mamma inte skulle göra för sina barn.. Det har jag märkt under hela mitt liv.. hon gjorde min barndom till en fantastisk barndom..  Allt jag inte fick gratis som många andra kanske fick, det återgäldade hon med kärlek, omtanke och en heeeeel del kvalitetstid.. tror nog att jag hade mer kvalitetstid med min mamma än vad många jag känner haft med sina föräldrar!!
Och när man hade dom här kvällarna när man fick sitta uppe sent och äta gott med mamma och titta på film, för att sen få krypa ner brevid henne och somna tryggt.. så man njöt.. de stunderna var helt underbara.. Vi var de enda i världen som betydde något..


skriver mera imorn.. nu är det natten!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0