Dagens

Pratade nyss med Älskade C, han ska nog ut ikväll med sin arbetskamrat..  så jag är ensam hemma ikväll.. tråkigt tråkigt.. så finns det någon annan där ute av mina vänner som också är ensamen ikväll så får ni gärna komma och hålla mig sällskap så kan vi glo på film och äta lite god middag eller så.. :)

Behöver städa här hemma.. men det tar jag imorn istället.. får som sagt så mycket mer energi när Älskade C kommer hem, sen är det ju underlättande när man får hjälp.. så det får bli imorn..


Syster Greta och jag med barnen ska åka till stan om en stund.. ska kolla på lite kläder och så tänkte vi..
Sen ska hon senare idag köra mig till Rickatt så jag kan hämta en katt, och hjälpa honom att avmaska de andra..  eller ja, jag ska ju avmaska den jag ska hämta också.. så det är gjort..
Sen hem till Kära M och lämna kissen..
Men det blir ju senare när folket slutat jobba..
Får dra på barnen overallerna sen när vi ska iväg.. för det är bara 4 grader ute.. fy så kallt.. hoppas snön kommer snart..  Kusins mamma sa att det skulle komma snö här, natten som var.. men det har inte kommit nått.. :(
Det är bättre när det är snö.. inte samma isande kyla, och så mycket finare..
Och skitskoj att vara ute med barnen och leka lite.. :)


Idag går ditt flyttlass vännen!!!
Tycker som sagt att det är jätte tråkigt, men jag förstår ditt val. Men jag kommer sakna dig jätte mycket, och hoppas du kommer tillbaka snart..
Åk Hem, Läk, Vila Upp Dig Och Kom Tillbaka Starkare Än Någonsin!!!


Undra som syster Greta kommer ångra sig.. *haha*
Jag talade om för henne att jag ser ruskigt kocko ut i huvudet, för jag har gjort småflätor över hela håret, och sen dragit ihop dom i en toffs så jag slipper ha de hängandes..
Vill ha lockigt hår.. :)
Syster Greta sa att det gör väl inget, tro om hon ångrar sig.. hon har inte sett hur det ser ut ännu.. hahaha..


Försökte bli blond igår igen.. Mickis hjälpte mig.. jo visst blev jag väl blond, i utväxten, underhåret ja, de delar av mitt hår som inte utsatts för den svarta färgen jag hade i för ett år sen... på den delan av håret som en gång var färgat svart.. är där nu bara brunrött.. fan.. får inte bort den skiten... Gahh!!!
Vill ju inte ta i avfärgning i håret.. jag vägrar!!!
Men men... får väl vänta och se glad ut helt enkelt bara..

Nu ska jag göra oss iordning.. så vi kan åka med Greta sen..
Må Väl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0