Älskade Syster!!

Min kära syster Nathalie var här nyss.. hon har passat B så att jag och S fick sova en liten stund!!! *Tack Natta, du är guldvärd!!!*


Ska man hitta på idag då?? hmm.. tänkte rasta barn med kära M, men känner mig helt slut fortfarande... kanske ska ta något att äta så man får lite energi så kanske man blir människa igen.. :)  Ska iaf ringa kära M snart och kolla vad hon har för sig.. och om hon är lika trött som mig, eller om vi ska styra upp lite barnrastning?!


Sitter och funderar på hur jag ska måla om här hemma... C är dock inte lika förtjust i att det ska bli ommålat, men det struntar jag i just nu.. mitt kök ser ut som F A N... så där måste något göras.. och jag ycker att B´s rum ska bli lite roligare också, speciellt eftersom att de båda pojkar ska trivas där inne.. men där har jag iaf ett litet hum om vad jag vill göra...
Nu har jag tom. kommit på en vääääääldigt bra idé som inte involverar tjockis och en pensel på mina väggar.. :) så fint det ska bli...bara det blir av någon gång...
Men köket... blir tokig....  Det enda jag vet är att jag vill in gult någonstans men utan att det ska se helt cocko ut.. eftersom att jag är intresserad och tror på Feng Shui.. :)  Då är gult en bra färg att ha i kök, för den representerar det sociala, intellektuella, inspiration (vilket behövs när man ska laga mat) och det bästa av allt... att vistas i ett gult rum hjälper ämnesomsättningen.. haha...
Ok, så gult, men mer då??? funderar på lite svart för att det inte ska bli alldeles för ljust men jag vet inte.. sen är jag ju riktig torsk på Lila... men det kommer jag aldrig få igenom för Karl här hemma.. lite får han väl vara med och bestämma då... speciellt eftersom att vår hall är mörk lila, och badrummet lavenderlila.. *haha*  inte manligt någonstans...

Sen har vi vårt v-rum då... min kära son har ju skvätt coca cola på ena väggen, så jag måste måla om där.. men C tycker jag skulle ta samma färg igen.. fattar han itne att jag använde B´s sattyg som en utväg att få en ny färg på vggarna?? men men... får väl göra som han säger då..  hmmm *missnöjd*


Funderar på om jag ska ringa Lisa och fråga henne när hon kommer hit nästa gång??? Och be henne att inte glömma Kameran.. denna gången VILL jag ta fina kort...
För er som inte vet så vill ja ha mys kort på mig och C, vet inte rktigt hur jag ska förklara utan att det ska låta helporrigt och sjukt.. men iaf.. det ska vara svart/vita bilder på oss, nakna, men bara med kärlek...
Och så en del familje bilder med.. :) så kan man göra talor av det hela.. .

Just det ja.. måste da mig till korthuset någon dag när mamma är ledig.. hon har ett kort på Morfar som jag ska kolla om dom kan förstora upp... isåfall ska jag göra det och låta han ha koll på oss här hemma... :)
Saknar honom nått fruktansvärt!!

Ojoj.. det blev längre än planerat detta... jaja.. nu ska jag ringa kära M..
Må väl gott folk!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0