Avundsjuk!!!!


Älskar denna färg.. tänk att göra en tavla av den här bilden...

Läste nyss Kära M´s blogg och hon har beskrivit hur de ska göra om hemma och hur fint det ska bli i deras sovrum.. med en massa LILA... alla som känenr mig vet ju att detta är min absoluta favorit färg så gissa om jag blir avis.. hmm.. speciellt eftersom att min karl tycker det är nog med den färgen här hemma reda.. varför kan itne han förstå att om jag "bara" får ett rum till med en Lila fondvägg så är jag nöjd sen.. *hmm.. yeah right!!!*

Jag vill ju ha lila överallt.. hade inte älskade C stoppat mig så hade nog alla rum varit i lila fast olika nyanser.. :) hahaha

Men jag vet nu vad jag vill göra med köket iaf.. måste dock dryfta detta med Kära M, hon är nämligen mitt smakråd när det gäller sånt... så får vi väl se hur det blir.. men får jag som jag vill så blir det iaf LILA gardiner där inne.. hahaha... kan inte få nog av den färgen.. förstår inte hur C inte kan tycka om den... det är ju blått i...manligt.. eller hur gott folk! :)

Dock har jag nog hittat en drake som ska bli upptapetserad på pojkarnas rum, bara den ena väggen blivit svart.. :


Fast bara draken då.. inte allt det runt om... får väl se hur det blir sen... ska leka lite på datorn med bilden också så kanske man kan få draken i en annan fär.. men jag gillar den.. för den är inte hemsk på något vis..


Nu vet jag lite mer hur det ser ut för Mickis &Co.. inte bra.. det var inte betalt.. det var väl otippat *ironi*...
Så vi får väl se hur det löser sig för dom.. hoppas det blir som jag vill!!!!!

Nä *Fiona, vi får ta och vinna de där miljonerna på lotto så kan vi köpa oss lite lägenheter till folk vi tycker om.. och helt enkelt välja våra grannar själva.. f*n va gött det hade varit..


*Fiona är min svägerska.. aliaset kommer av att det är vad min son B kallar henne för han tycker hon är lik prinssessan Fiona i Shrek.. när hon INTE är ett träsktroll hon med...





Mina filosofiska tankar har gett med sig för ett tag nu.. troligen på allt som finns runtomkring som inte är som det ska.. känns lite tomt.. jag har inga skumma tankar att skriva ner..  men men...

Försökte maila till en tjej som fick min förra katt idag.. men det visade sig att hon har bytt email adress.. så nu får jag hoppas att en gammal granne kan hjälpa mig att få tag på henne.. vill ju höra hur det är med min lilla dammtuss och gärna ha en bild på hur hon ser ut... 

Snart kommer älskade C hem, och då är det mat.. frågan är dock idag vad vi ska äta... gahh.. hatar det här med mat.. jag har nada inspirationskälla och ingen fantasi... kanske ska ta och läsa lite kokböcker så man får lite ideer.. hmm.. dock vet jag ju inte om jag skulle orka det.. sitta där och sortera ut allt som inte C tycker om.. det skulle ta mig ett halvår.. han är en kräsen jävel förstår ni.. men jag älskar honom iaf.. :)


Nu sitter barnen och leker snällt in på deras rum... älskar att höra dom leka lugnt och tillsammans.. underbara pojkar.. :)

Ikväll kommer mina favoriter på tv.. först ut är CM.. sen kommer den älskade komikern M.B... fan va jag skrattar när jag lyssnar på honom.. " I ditt ansikte" ikväll på 5:an!!!


Nä, nu är det dags för matplanering!!

Må Väl!!

" Det är mest en tillfällighet att jag bara har legat med tjejer. Jag är bisexuell. Det tror jag de flesta människor är, om de skiter i att tänka efter! "  - M.B
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0