Fått Skäll!!! :)

Jag fick skäll av min älskade syster yster för att hon inte stod med på beskrivning av folk i dagens tidigare inlägg..
så här kommer lite fler folk som betyder mycket för mig.. :)


Syster N, en underbar människa som alltid ställer upp, jag har turen att vara syster till denna människa

Syster S, en go tjej som kan få vem som helst att vikas dubbel av skratt. älskar henne och har turen även här.

Syster Greta, utan henne vet jag faktiskt inte vad jag hade gjort idag.. Hon har alltid varit den som rest mig upp efter ett fall, alltid den som är där när man behöver en axel att gråta mot, alltid där att dela både glada och hemska upplevelser.. helt enkelt har hon alltid varit där, och förhoppningsvis kommer hon alltid att finnas där också... vet inte vad jag skulle ta mig till om hon inte längre stod vid min sida!!


Älskar mina systrar så mycket.. skulle skicka den som orsakar dom skada (mental som fysisk) till månen..
RÖR ALDRIG MINA SYSTRAR!!!

Må väl gott folk!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0