Föräldra penning....

Var  på FK idag och kollade hur många dagar jag har kvar.. hmm.. de räcker just nu till i Mars någon gång.. så efter det står jag utan ersättning om jag inte får ett jobb och får in S på dagis... icke troligt.. de har ju redn sagt att jag troligen kommer få lov att vänta tills Aug -09.. känner liiiiite panik faktiskt..

Så nu håller jag på och försöker få tag på jobbet jag kanske kan få, om SDN här tar emot dom..  och så har jag skickat efter dagisansökningar.. måste få in honom så snart som möjligt...
kankse måste ta ett annat dagis (VILL INTE) men då får jag väl göra det ett tag då.. jag måste ju få pengar någonstans ifrån..  helt sjukt..
Gaahh.. va frustrerad jag blir.. varför måste gbg vara så dålig på att hålla löftet om max 4 månader i kö till dagis??

Jag vill inte söka annat bistånd.. jag måste få ett jobb eller så.. annars blir det helt fel...
jaja.. ska försöka lösa detta nu.. skriver kanske senare igen..

Må Väl!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0