Fort gick det....

Ringde till det jobbet jag vill ha, och han kom ihåg mig.. :) *JIPPIE!!!*
Så nu ska jag på arbetsinervjuv på måndag kl.14.00
Fan va kul.. jag är så jävla glad...  jag hoppas så mycket att det spritter i mig..  När han sa att han kom ihåg mig och ville ta in mig på intervjuv så blev jag så glad att jag nästan började gråta.. fy vad mycket jag vill det här... jag vill jag vill jag vill jag vill.. jag vill så mycket så det förstår ni inte mina vänner..

Tror faktiskt att jag vill det här mer än att jobba med hundar.. då kanske ni förstår hur viktigt det här är för mig.. ?!?!
Men de har ju inte kommit ut hit ännu, de kanske kommer ut innan jul, men det är inget de vet säkert..
får hoppas att jag får en dagis plats någonstans till S då, så jag kan börja jobba i början av nästa år..

Fy fan va glad jag är alltså.. sitter med ett fult flin på läpparna men kan verkligen inte sluta le... :)

Ringde Angela och berättade, måste ju dela med mig av min glädje.. :) och hon var glad för min skull.. *hihi*
Skulle jag inte få detta skulle jag bli riktigt lessen, men skulle inte sluta söka för det jobbet.. jag vill hjälpa, jag vill vara med och förändra och förbättra...
Jag vill ge människorna en chans de kanske aldrig tidigare känt att de fått...  Fan va kul det ska bli.. så mina älskade vänner där ute.. håll tummarna för mig nu..  på måndag gäller det!!!


* Glader!! *
Må Väldigt Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0