Förvirring.. mycket händer!!!

Jaha, då har man hunnit smälta mycket från helgen och nu kommer frustrationen över hur de agerade.. deras förutfattde meningar om oss..
Om deras hot.,..   Ja, för de hotade faktiskt oss.. men det är väl sånt man får ta när man är misstänkt för något så fruktansvärt.. eller??


Idag var iaf en bra dag.. gick på arbetsintervjuv idag.. och det kändes faktiskt väldigt bra efteråt.. jag hade ju iten förberett mig alls, så jag pratade helt från hjärtat och ärligt, och det blev bara så jäkla bra..
Känner att jag har mycket gemensamt med både David och Lena och målet och tillväga gångs sättet i arbetet.. Jag hoppas att jag får jobba med dom sen när mamma ledigheten är över..
Var ju inte nervös alls när jag åkte dit eftersom att jag fortfarande höll på att smälta allt från helgen.. men när jag åkte hem igen så kom pirret i magen, allt jag såg framemot kom då, så nu kommer jag vänta spänt på svaret... :)
Men det gick som sagt bra, så jag känner mig trygg, ska dock försöka dämpa det lite så jag itne blir helt nedbruten om det inte går vägen..

Jaha.. i övrigt är det mycket som händer nu... känner att det händer för mycket med folk runtomkring mig.. alla har en massa stora problem som inte är lösta på en handvändning.. så vi får väl se vart allt slutar..

Om ni tycker att jag är lite otrevlig och ofokuserad numera så är det för att det blivit för mycket för mig.. jag har inte plats för mer dåliga nyheter eller problem..
Nu måste det vara stopp på saker och ting faktiskt..
Det enda positiva som hänt på länge nu är min arbetsintervjuv..  sen är det det att jag ska titta på vovvar på fredag.. jävligt bra det med.. :)

Nä, nu ska jag se om jag kan få tag på någon som har en bil till utlåning.. som fungerar så vi kan komma iväg och handla lite mat...
det är dags för storhandling.. :)

Må Väl!
Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till intervjun, är så glad att det gick så bra för dig! Läste din blogg nu och blev lite nyfiken, TITTA PÅ HUNDAR? NÄR VAR?. Tell me Tell me =)



Kramar

2008-09-30 @ 09:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0