Magsjuka

Jaha.. B kräktes förut, så nu har jag en liten som är gnällig för tänder.. och en som är magsjuk troligen... *jippie.... hmm.. eller inte*
Känns jätte bra speciellt när jag fått sova så mycket inatt.. :/

Nää..
Ska gå och handla snart.. Lilla Syster N kommer hit och passar B så länge.. Vad hade jag gjort utan henne??? Vissa dagar hade verkligen inte fungerat om inte hon fanns...  Älskar alla mina 3 systrar nått enormt!!!


Har betalt alla räknigar och sånt nu.. känns bra.. då vet jag hur mycket vi har att röra oss med...
när jag går och handlar så ska jag köpa present till Kära M´s dotter och till B´s dagis kompis, ska på kalas till dom nästa helg, så då är det ju skönt om man har det avklarat..
Helgen efter det är det min tur.. :)  bara inte jag får nån jävla magsjuka också nu då..  alla ni därute får hålla tummarna för mig så att jag inte blir sjuk...

Ska nog köpa färg till pojkarnas rum denna månadiaf så jag kan måla den ena väggen svart.. de andra är jag ju itne riktigt på det klara med vad det ska bli för färg på...
men men.. det löser sig en annan dag..

Kan fortfarande inte sluta tänka på hur glad jag är för intervjuven.. :) så jäkla gott.. :) visst jag har inte fått jobbet ännu, men en intervjuv är väl inte så illa pinkat?! Dessutom så kom hjan ju ihåg mig, vilket måste ge mig ett litet plus i kanten iaf..
Har nu fyllt dagisplats ansökan... så nu är det bara till att hoppas på att jag får en plats i januari..
det måste jag nästan ha, annar kan jag ju inte börja jobba...
Iaf så ska jag stå kvar i kön om jag inte får mitt förstahandsval..  så jäkla jobbigt att springa till 2 olika dagis på morgonen, och dessutom tror jag det skulle gå lättare om jag fick på samma som B går, mycket lättare inskolning, för där har han ju varit, och trättat personalen, och det viktigaste av allt.. han har store bror där!!!

Orkar inte skriva mer.. nu ska jag klä på mg ordentliga kläder och vänta på syster N...
Må Väl!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0