Natt gnäll....



Just nu är jag inte lika glad som jag var i går.. S har gnällt hela natten... tror att det är för att hans 5:te tand håller på att komma upp.. men gahh så jobbigt det är.. han gråter inte, utan bara gnäller.. och vill inte sova...
I vanliga fall så sover han ju när han är trött, men inte nu.. vet inte om han tycker det kliar med nappen i munnen, eller om det gör ont eller så.. men trött blir jag iaf..

2 ggr vaknade han i natt.. bara för att få gnälla lite.. och 1 gång för att äta..
Sen har vi ju B då, som idag verkar vara över trött eller nått, för han är gnällig han med...  Gud vilken rolig dag detta kommer bli... 2 gnälliga barn och en mamma som itne fått sova ordentligt.. hmmm... luktar katastrof!!!!

Skriver väl senare antar jag.. orkar inget alls just nu...

ZZZzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0