Underbara Barn!

Börjar dagens inlägg med att berätta att jag älskar mina barn nått enormt.. Kärleken som känns i bröstet när jag tänker på dom, får hjärtat att nästan sprängas av kärlek..
Dom är de mest underbara varelserna så existerar..  De bästa som finns helt enkelt... det går inte med ord att beskriva hur man känner för sina barn, att säga att man älskar dom räcker liksom inte till..

B nästan 8 månader:



S 5 månader:



Visst är de underbara!!!!


Igår gick vi bort till kära M för att leka lite.. men hennes dotter var inte hemma så B, blev lite besviken... men han lekte med hennes son istället som han avgudar.. :) rätt roligt faktiskt det är 3 år mellan dom, men det spelar ingen roll B älskar att leka med hennes son, och att ta hand om honom... 
Lilla S, satt bara och kollade på när de större barnen lekte och sprang runt..


Sen gick vi vidare till Älsklingens jobb och hämtade honom när han slutat.. Och han och B lekte hela vägen hem... fy vad jag skrattade åt dom...


Sen var det mys och film kväll för mig och Älsk, när S äntligen hade somnat... (B, somnar alltid regelbundet, vilket den lilla inte lärt sig ännu).. mys mys. :)



Har kommit på hur jag ska få upp en drake på barnens rum som jag ska göra om..
Jag ska hitta en bra bild på nätet, som jag ska skriva ut någonstans, förstora och sedan tapetsera upp på väggen.. :) mycket lättare än att ha någon här som ska måla för hand, och som inte vet om han kan det...  sen ska jag ha en vit kinesisk drake också, fast myyycket mindre och troligen bara konturerna, som ska sitta ovanför våran ytterdörr...  som en liten "vakthund" tror det blir jätte fint..

MEn mitt kök... det är ett mysterium.. men jag har faktiskt fått en liten idé, men måste dryfta den med C först... men det kanske kan bli fint... vet inte.. vet inte ens om jag vågar genomföra den om han går med på det.. för jag är så osäker på om det blir bra... :/ men men...
Sitter och söker efter en bild påen drake just nu.. vet ni hur omöjligt det är att hitta en bild som är bra eller?? vill ju inte ha en bild som skärmmer pojkarna, utan en bra bild på en drake bara.. inget eldsprutande, inget gapande osv osv.. den ska var ai ett BARNRUM!!! Gahh!!

Jaja.. nu ska jag leta vidare..kanske skriver senare!!!

Må Väl!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0