God Morgon!!! ...

God Morgon!!!
Även i natt fick jag sova hela natten tills klockan var 6.. då var det dags för Sebastian att äta.. men gud så skönt att få sova hela natten.. :)

Igår var det fullt hus här. :)
Mickis och hennes Power Ranger, Angela, Natta och Skåningen kom hit och så spelade vi alla "med andra ord" ett ruskigt roligt spel, som vi förhoppningsvis kommer spela fler gånger.. fast då vill jag inte vara i samma lag som min älsk... *sorry*  :)
Jag Älskar C jätte mycket, men att tänka snabbt var igår inte hans stora grej..   Han sa det själv att han fick total stopp i tankegången.. och gudarna ska veta att det var sant...
Men första omgången med Mickis så förlorade vi på mållinjen... för att jag inte kunde komma på fler afrikanska länder...  då fick jag blackout.... :)
jaja.. kul var det iaf..

Idag vet jag inte vad som händer... inte mycket antar jag.. kanske kan det bli en lika social och trevlig dag som gårdagen... men utan snabbtänkta spel... *hahaha*  -Sorry Älsk men du vet att jag älskar dig iaf!

Kära M har fått hemska nyheter... Fattar inte hur han kan göra så... det måste vara det nedrigaste han gjort hittills faktiskt...  börjar bli rädd att han spårar ur totalt snart..  Nej kära M, du får helt enkelt se till att inte ha med han att göra mer.. hur du ska lösa det andra det vette fan... men jag hoppas 3 barns "L"  hade vettiga sar att ge dig!!


Inatt har S sovit i sin säng hela natten, fram till kl 6, då fick han komma till oss och äta för att sen sova i 90 minuter till... Så mysigt att sova ensam med C i sängen... :) *gosigos*
Tyck nu alla mina vänner att jag är duktig som låter S sova i egen säng... ni vet ju hur löjlig jag är.. :)


Jag och C har varit tillsammans i 6,5 år nu.. och jag är fortfarande lika löjligt nykär i honom.. :)
Tycker forfarande att han är något av det snyggaste som går i ett par skor, och det pirrar i magen nar jag vet att jag ska få träffa honom, tex när vi äter lunch tillsammans, eller när jag och barnen ska gå och möte honom efter hans jobb..
Han må vara lat och väldigt "störd" ibland. :) men jag älskar honom.. han är helt underbar... bättre vän finns inte.. bättre kille finns (i mina ögon) inte..
Han är helt underbar..  Jag är så fruktansvärt glad att jag träffade honom när jag gjorde det, och ännu gladare att jag lyckades hålla fast vid honom och att ha honom som pappa till mina barn.  Den bästa som finns helt enkelt!!! Älskar honom så det inte ens finns ord att förklara..
Han är min klippa som ser till att jag inte faller, och skulle jag falla så är han där som en fallskärm och gör fallet mindre smärtsamt!!!  Gahh, så jag älskar denna karl!!!


Eftersom att jag inte använder folks riktiga namn i bloggen så kommer här en liten förklaring.. :

C,
Min Älskade Pojkvän.
B,
vår underbara stora son.
S,
vår ursöta lilla son.
Mickis,
Min älskade kusin och en underbar vän, en av de bästa faktiskt!
Kära M,
en av de närmsta vännerna.. en av de bästa!
Angela,
en fantastisk barndoms vän som är helt unik och så äkta.
Power Ranger,
Micks älskade.. eftersom att jag inte känner honom så bra så har jag inte så mycket att säga.. men han är väldigt trevlig, och jag är glad att han kommit in i Mickis liv!
3 barns "L"
En kompis som kan det mesta inom det rättsliga, och håller koll på allt som har med rättigheter och ekonomi att göra...  positivt eller negativt.. ja du.. träffa henne och bestäm själv..
Natta
Gammal skolkompis till kusin, och en riktig vän!

Fick med de flesta som iaf kommer bli nämda i min blogg... tror jag.. sen finns det väl lite skitstövlar som det kanske kommer stå något om, men de behöver vi inte smutsa ner bloggen med mer än nödvändigt..



Saknar mina bröder en massa.. önskar jag kunde åka upp och hälsa på dom lite.. har inte träffat deras söner, så det skulle vara kul... det är inte riktigt samma sak att följa deras liv via en blogg.. eller att prata med dom i tele någon gång ibland..
Deras söner är ju 2,5 månader äldre än S, så det skulle vara kul med en liten "babyträff" för kusinerna.. :) Dock finns det ju ingen i B´s ålder, men jag tror han är glad om han får leka med Morbror M... :)
Är så stolt över min lillebror!! Så han förändrats, och utvecklats..
Store bror kan jag inte säga så jätte mycket om, men att han gör ett bra jobb kan jag säga.. :)

Min lilla S, är hes... stackarn har hostat så mycket att han blivit hes, och låter jätte ynklig när han gnäller.. stackars liten.. ska ta och se om han vill sova lite mer.. brevid sin älskade pappa!!

Kanske skriver mer senare idag!! Må väl!!
Kommentarer
Postat av: lillasyster

du glömde bland de viktigaste.. (Morr)

2008-09-20 @ 10:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0