Dagis=Helvete!!!

Ja, åter ännu mer skit på det förbannade dagiset.. jkag blir tooookig!!
Men idag har jag pratat med Mika så hon har hjälpt mig och stöttat mig en hel del. Så på måndag morgon så ringer jag rektorn.. Hon var ju inte där idag, men på måndag så gäller det. Har ju lämnat in lappen om byte, så nu är det bara kön som ska snabbas på en hel del..
Får väl se vad som händer och fötter..  

Älskade Syster Greta hämtade faktiskt min lilla prins idag.. så jag kunde jobba i lugn och ro och itne vara orolig för hur han mår.. riktigt skönt!
Tack älskade Syster Yster!!

Så kom Älskade C och Fiona och hämtade mig vid lunchen förut, så vi bestämmde (jag ochFiona) att vi ska nog ta en öl sen ikväll.. behöver lite "fritid" en stund nu känner jag.. :)  men eftersom att jag ska jobba imorn och ska kunna ta hand om mina barn resten av helgen så handlar det bara om 3 cider eller så.. men gött iaf och komma hemifrån en snabbis och inte ha allt ansvar på axlarna för någon timme..

Snart kommer Älskade C hem, så jag tänkte jag ska ta och städa lite och fixa med tvätten... det är en hel del tvätt här hemma som det måste göras något åt.. :)
Får väl göra det nu då, när jag har tid..
Sen ska jag ju iväg och lämna in saker till Bazaaren vid 8 tiden ikväll..  så det är speckat schema idag känns det som.. :) kanske borde göra nått vettigare än att sitta här då.. :)

Må Så Väl Gott Folk!!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Hoppas att du snart får en ny dagis plats till S.. Så att du kan må bättre när du lämnar honom och även få en bättre personal ... Håller tummarna att det kommer gå fort ... kram

2009-04-25 @ 20:35:05
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0