Ledsen och Förbannad!!

Förbannad för att dagis personalen verkar  vara helt jävla intelligens befriade!!!
De fick imorse lappar, de ska endast skriva på och godkänna att Lilla S INTE befunnit sig på förskolan de gällande datume.. resten har de inte med att göra..

En lapp för mig, och en för Älskade C.
Inget konstigt tycker jag.. och troligen inte ni andra vettiga människor som läser heller..
Men det tycker dagis personalen....
Det är nämligen så att en dag så tog jag halva dagen och Älskade C halva dagen, alltså så ska denna dag finnas med på bådas intyg.. men nej nej.. det kunde de inte godkänna.. "de vet ju inte att vi delat på dagen.. "  X(
Nä'hä... de behöver inte eller veta att vi delat på dagen.. det enda de ska bry sig om är att Lilla S inte befann sig på förskolan den dagen.. hur vi delat upp dagen eller dagarna ska de fullkomligt skita i!!!

Så jag sa det att vi får ju inga pengar förän de här lapparna är inne.. och eftersom att man kan dela på en dag så måste den dagen finnas med på bådas..  Nä, då kunde idioten inte tänka själv.. utan måste vänta tills dagen efter när hennes lika pantade kollega dyker upp och diskutera detta med henne!!!  HATA FÖRSKOLAN!!!!! Iaf just den..

Sen har jag i 2 dagar bett extra om att de måste kolla hur mycket och om Lilla S bajjar, eftersom att han varit förstoppad.. tror ni jag fått något svar när jag kommit på eftermiddagen och hämtat honom??? INTE!!!!
Det är det ingen som vet..  Ingen har koll på något på det förbannade stället..  Och även om jag sa det specifikt att det är viktigt eftersom att han har haft problem i några dagar med bajseriet, så är det ingen som fattar något och håller koll!!!
Återigen.. IDIOTER!!!!!


Sen är jag ledsen för att jag blivit baktalad av en kollega.. troligen.. det är inte säkert.. ska kolla upp detta ordentligt imorn..  får väl se om det är ett missförstånd eller om det faktiskt är så..
Ledsen är jag iaf...

Nä.. nu ska jag ta på mig lite kläder och laga lite mat...  får väl se vad dagen har tt erbjuda!!


Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Tråkigt när det är så på en förskola.. Förstår dig helt att du blir arg....



kram

2009-04-16 @ 18:06:04
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie & Kalle

Å fy vad jobbigt, hoppas det blir bättre, det måste kännas fruktansvärt, vill verkligen inte ha det så.

Vi fick ingen plats i maj till Kalle utan först i augusti, så nu måste vi försöka fixa och dona, men det blir nog bra, allt har nog sin mening!

Stor kram

Britt-Marie

2009-04-16 @ 20:40:35
URL: http://pyttelitenhamberg.blogg.se/
Postat av: Marika

kräv att få byta fsk dom verkar ju inte ha något innanför pannbenet....

2009-04-20 @ 07:53:54
URL: http://mammamarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0