Lite har hänt iaf...

Ja lite har det hänt  det senaste..

Bland annat så har jag rett upp det på jobbet som jag tyckte var så jobbigt.. trodde jag var baktalad, men det visade sig vara raka motsattsen..
Andra jobbiga saker har också rett ut sig och blivit bra eller helt underbara..


I måndags var granne C här och pratade med Kära M om hennes vårdnadstvist.. hon fick en riktig "wake up call" kan vi väl lugnt säga..
Hon fick en hel del bekräftat som hon inte trodde, men som andra sagt till henne.
Hon fick nog en liten spark i rumpan kanske med.. :) 
Hoppas allt blir lättare för henne när vi väl fått den första biten avklarad bara! Skulle hjälpt henne med den idag, men hann inte.. fanns inte så mycket tid över, och ingen tele på kontoret.

Sen fick jag idag reda på att mitt VIK är förlängt till 31 oktober än så länge.. GÖTT GÖTT GÖTT!!!!

Jaha.. vad har jag mer att berätta då??? Hmm... jo, vi väntar fortfarande på besked om nä Perry ska begravas.. får väl se när det blir.. trodde det skulle blivit nu i veckan, men tydligen inte..
Snart en månad sedan han gick bort, tycker det borde bli av så snart som möjligt faktiskt.. så att alla får ta avsked på riktigt, och börja sörja och läka ordentligt..

Sen har det kanske hänt lite små saker.. som jag glömt för tillfället.. :)


Jo.. dagis ska bytas nu.. har fyllt i papper nu, så jag ska bara skicka in dom så byts det dagis sen.. klarar inte det mer! ska bli sååååååååå skönt att byta!! :)

Jaja.. nä nu ska jag göra nått annat! :)

Må Väl!!!

Inget snaskigt idag Cissi... ;P
Kommentarer
Postat av: Simone

Grattis till viket .. Kul att det är förlängt ... Stort grattis

2009-04-22 @ 18:06:33
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: marika

Hoppas att det löser sig för M, klart det gör!! kul att du fått förlängt vik....grattis. Grymt bra att dagiset blir bytt, duktig Jenny =) kramar

2009-04-23 @ 10:04:34
URL: http://mammamarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0