Lite Skittt!!

Till att börja med ett medelande till Mika!
Ja, jag ska göra det.. ska ringa MO idag och förklara att det verkligen inte går, sen ska jag ringa rektorn och ha ett samtal med henne med..
Nu är det nog!!

Helgen då!

I Fredags tog vi det lugnt och gjorde absolut inte ett jota.. Mickis och PowerR kom förbi och hälsade på, sen blev det promenad till Filmtajm för att köpa lite godis för kvällen.. :) Träffade Tjockis Patrik.. för första gången på väldigt länge..  trevligt trevligt.. men han hade ingen aning o vart våra filmer var som han och hans bror lånat.. :)  får väl åka dit och leta själva.. *haha*

På Lördagen däremot så kom Kära M hit med sina busungar, och käkade middag. Grillspett med potatisgratäng... mumms.. riktigt gott var det..
Riktigt trevligt och så. Sen ville Kära M´s dotter sova över, och det gick ju bra. Så Lilla S fick somna först sen satte vi på film till de stora barnen.. så söta så när de ligger därinne och mysr med film.. :)
Det gick hur bra som helst!

Igår så hände int så mycket på dagen.. Fiona och skåning kom hit med lite "frukost" vid 12 tiden, sen satte dom sig och spelade Wii med B en stund.. sen tittade Wickan förbi med.. trevligt att se att han faktiskt lever och inte bara gissa sig till det när man hör honom i telen.. :)
På kvällen gick jag bort till Kära M för att hjälpa henne med att prismä'rka en massa gamla barnkläder och saker.. vi ska ju sälja på Bazaaren på lördag..
Men så hade hon förlagt sina källarnycklar.. så det blev inte mycke gjort.. :) men lite iaf..   ja.. hmm.. sen hände lite mer, men inte som jag skriver här.. :)

Idag är jag hemma med B för hans dagis har studie dag, och jag ska knacka på grannen sen.. han ska se om han kanske kan hjälpa eller iaf ge Kära M råd i hennes vårdnadstvist..
Får väl se vad som händer och fötter.. :)

Nu ska jag vara social med Kära M..

Må Väl Gott Folk!
Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är så innerligt glad att jag har dig som min vän.

Du är den alldra bästaste vän man kan ha, du finns alltid bara ett samtal bort.

Du är helt ovärderlig!



Tack för att ni hjälper mig när jag faller och tappar tron.



Ni är allt för mig.



Mala

2009-04-20 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0