Moln av Sorg

Nu var det några dagar sedan jag skrev sist...
Är fortfarande nedstämd, det är hela familjen.. det ligger liksom ett moln över oss just nu.. ett moln av sorg.
Men det blir väl bättre snart jhoppas jag.

Vi berättade för B för 2 dagar sedan..
När jag kom till att förklra att farfar kommer ligga i en kista med täcke och kuddar, och att vi då ska säga farväl, då började han gråta.. Min lila prins.
Men jag tar det som ett bra tecken.
1, han vågar känna efter ordentligt.
2, han förstår vad som händer, iaf mer än vad vi trodde.

Fick kontkat med Älskade C´s bror på FB också..  ska bli kul att träffa alla dom.
Han har 2 bröder och en bonus bror. Jag fattade det så att denna bonus brodern betytt mycket för Perry och att Perry varit viktig för honom med, så han ska räknas med som vem som helst av dessa pojkar.. även om en annan vill att vi ska skita i honom för att det inte finns "på papper" att det är Perrys pojk..
Idioti!! Kan ju inte bara skita i en kille som förlorat sin fadersgestalt, bara för att de inte är blodsligt släkt..  Finns det något som säger att han sörjer mindre då eller???
PUCKO!!!!! Nä, här ha vi 4 söner efter Perry som alla ska träffas och som alla ska få chans att prata ut.


Idag är jag hemma.. mina pojkar har fått någon jäkla hosta, det låter helt vidrigt när de sätter igång.. stackars barn!
Så jag ska vara hemma halva dagen, sen kommer Älskade C hem och tar över, så jag kan gå och jobba den sista tiden.
Bra när man kan dela på det så här tycker jag.. :)

Tro om jag skaringa lilla syster N och se om hon är sjuk idag.. för då får hon komma hit och leka med mig.. :)

Jaja.. det var allt för idag gott folk!!

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Mamma M

Jag håller med dig, finns INGA papper i världen som kan slå känslan för killen om att Perry var hans pappa. Kände de så och hade den kontakten så är det så. Basta!! Håll på kontakten. // Love ya Mom

2009-04-06 @ 01:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0