PåskAfton!

Ja, idag har det varit påsk afton.. ochd et blev inte som jag tänkt mig alls..
Men trevligt blev det iaf.. :) vi satt på gården och grillade med mamma, mina systrar och grannarna med deras pojk..
Mysigt och kul för barnen,...

Så nu ska vi lägga Lilla S snart, sen ska vi väl kolla på någon film och mysa hoppas jag.. :)


Annars har vi städat en massa idag.. opch skåning kom hit imorse med frukost.. :) gott gottigott gott..
Sen har ju vårt Wii gått sönder på något vis.. kontrollerna får inte kontakt med konsolen.. och vi vet inte vad som är fel.. skit jobbigt..

Nu känns det verkligen att det börjar bli sommar.. solen skiner och det är ljust "sent" på kvällarna.. fåglarna kvittrar vilt på mornarna.. så underbart.. Grill tider.. mysiga och varma kvällar ute på gården med barnen lekandes hela kvällarna efter jobbet.. Snart kommer dessutom mina favoriter... vattenmelonerna och jordgubbarna..  MUMS!!! 

Nä, nu får jag väl sluta skiva.. Älskade C tjötar och är allmänt jobbig.. för tydligen ska han göra något "Jätte Viktigt" på datorn just nu...


Må Väl och hoppas ni haft en underbar Påsk Afton!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Hoppas ni har haft en kanon påsk.. Lite svårt att hitta hit alltså hur man ska kommentera den efter som det inte syns.. Kram

2009-04-13 @ 19:35:53
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0