Snart Påsk

Ja, då är det dags att egentligen fira påsken.. En högtid som jag faktiskt alltid firat och som jag alltid sett fram emot.
Men i år tar det emot att "fira" den faktiskt..  Efter att Perry gått bort så känns det fel att fira.. så det blir något annat.. samla familjen som planerat men göra något annat tillsammans än vad man vanligtvis gör..
Ett förslag från mamma är att vi alla tar oss till slottskogen och grillar lite och barnen får leka fritt..

Eller så gör vi som traditionellt och tänder ljus och minns de vi saknar..

Vet inte riktigt ännu.. 


Annars har barnen varit sjuka ett tag nu.. igen... :( så på måndag - tisdag var Älskade C hemma med dom, och Onsdag och idag har jag varit hemma med dom..
Men nu verkar de vara på bättringsväg iaf.. symptomfria i lite mer än 24 timmar.. *peppar peppar*

För övrigt så händer inte så mycket faktiskt..
Inget har hänt sen sist iaf som jag tycker är vesäntligt nog att skriva ner... :)

Jaja.. det får väl vara nog för denna gången då.. skriver kanske mer senare när inte Älskade C hänger över axeln och försöker komma åt datorn..  ;)

Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0