Tack för Gott Sällskap Idag!!

Idag har Kära M varit här med sin son oh ätit lite middag.. Tacos.. *mums*
Sen var det dags att promenera lite.. ner till opal för att köpa godis inför kvällen, och så tog vi en lite extra lång väg hem.. förbi min gamla skola så barnen fick leka lite, samtidigt försökte jag och Kära M oss på att gungna på gungorna där.. fy fan.. vi var väl de mest ograciösa som någonsin satt sina fötter på gungorna där.. haha.. men kul hade vi iaf.. våra barn måste trott vi var knäppa..  :)

Träffade en hel del folk på gården, bland andra Lotta och Camilla när vi passerade Bergkristall.. tjötade med dom lite..
Kul att se Camillas son.. honom har ju jag inte sett tidigare, och nu är han 9 månader gammal...  och såååå lik sin pappa.. :)


Nu sitter jag och kolla på tv med älsklingen.. snart dags att gå in o dusha.. sen är det ju natten snart..
Jobba imorn..  uscha.. tidig morgon.. har ju varit "ledig" nu i en vecka..  Pojkarna har ju varit sjuka.. nu igen.. men nu är iaf Lilla S mycket bättre..  Men B får nog följa med mig till jobbet imorn, istället för att gå till dagis..  Han är inte helt hundra..
Får väl se imornbitti hur han är då..

Igår fyllde min älskade Syster Greta år ocså.. :) hon blev hela 23 år gammal.. 
Helt sjukt.. vad tiden rinner iväg...  Jag och Greta har kännt varandra sedan jag var 11 år gammal... det är alltså mer än halva mitt liv..
Och halva mina andra systrars liv har jag och Älskade C varit tillsammans... helt otroligt att de ens minns att det funnits andra killar hemma hos oss innan Älskade C.. 

Nä.. nu ska jag inte sitta här o vara filosofisk eller babbla..
Ska kolla på tv med älskade C lite, sen är det dushen och natten som gäller!!


Förresten.. om man vill kommentera så går det fortfarande.. men länken är vit, tills man håller på den.. då syns den..
Så, fortsätt kommentera! ;)


Må Väl Gott Folk!!!
Kommentarer
Postat av: Malin

tack själva!

Det var urmysigt igår, så tack för att du rastade mig och barnen :)

Såg lilla S på dagis nu, har lämnat mina vildar och nu väntar en dag av tvätt och städ.. fun fun fun!



Ha en fin dag på jobbet.. kramar

2009-04-14 @ 08:07:18
Postat av: Xstasia

Varför gör du det krångligare att kommentera för?

Men sidan är fin. Har ju lovat hjälpa dig.

men det ser ut som du lyckats klara det själv.

Kramar

2009-04-14 @ 11:01:21
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: Simone

Låter gott med taccos ;) Och en promenad hade inte varit fel .. Det va ju det vi alltid gjorde .. Gud va man saknar det Ler





Hoppas B blir frisk snart ... Har själv en sjuk flicka hemma och en gubbe som är sjukskriven L



Kram från oss

2009-04-14 @ 19:11:40
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0