Ångest... på riktigt!!

Ja, idag har jag varit hos läkaren och tagit prover.. det visade sig till sist att jag faktiskt har Stressrelaterad ångest... Läkaren ville skriva ut tabletter till mig, men ni som känner mig vet hur bra det gick med den saken... Inga jävla tablaetter här inte...
Fan de bara tar bort symptomen, inte problemet... 
Så blir det värre ska jag gå och prata med en psykolog... hmm.. vad ska jag säga då da???
Det jag är stressad öer är ju inte jag kan påverka...  det jag har ångest över är inget jag kan ändra på...
Får väl se hur detta slutar..

Ska kanske byta... får se vad framtiden har att ge mig...


Nu har jag sett filmen Twilight.. och jag kan säga att jag är helt såld!!!!



Vad som är bra med filmen....?? Ja det vet jag faktiskt inte.. men den är så magisk på något sätt.. den är inte förutsägbar.. inte som vanliga kärleksfilmer, och inte som vanliga vampyrfilmer...
Den är så mycket mer...
Och kärleken i filmen är faktiskt otroligt äkta... och.... Magisk... det går itne att beskriva på annat sätt än med ordet "Magisk"...
Men jag rekomenderar alla att se den...
Jag förväntade mig inte mycket av den.. jag hatar nämligen kärleksdravvel, som jag brukar kalla det.. men det var annorlund med denna.. så nu har jag även beställt böckerna.. problemet är ju bara att jag vill se filmerna innan jag läser.. just för att man förväntar sig så mycket av filmen om en bok är bra... så ser jag filmen först så kan jag bli trollbunden av den.. och sedan bli mer övveraskad av magin o böckerna... :)



Nä, orkar inte skriva mera.. .ska lägga mig i soffan och kolla på.... Twilight... :)  Igen.. 3:dje gånen på 2 dagar... hahaha


Må Så Väl Gott Folk!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du känner dig bättre snart! Kram

2009-08-19 @ 18:26:51
URL: http://nathaliejandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du blir fri från alla dina symptom snart, och att du mår bättre. Det är det viktigaste!

Säg till om jag kan göra någonting för dig, Anytime!

Kramar..

2009-08-19 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0