Celebert besök på dörren!!

Fy va gött det har varit att vara hemma.. mina batterier är faktiskt ordentligt laddade igen, trotts att jag inte vilat överdrivet mycket under helgen.. men jag har itne tänkt på jobb alls.. det är väl det som gör det.
Skönt är det iaf...

Idag har nudlan varit och hälsat på mig.. :) jätte trevligt, eftersom att det var så länge sedan jag såg henne.. hon och hennes "Vilda" dotter var här och hälsade på.. så de stora barnen fick leka lite..

Sen knakade det på dörren och där stod grannen tillsammans med Daddy, så idag har jag faktiskt haft äran att träffa den mannen irl.
För mig är det faktiskt riktigt häftigt att få träffa honom, jag har ju liksom följt hans blogg i flera månader... ända sedan i höstas.. så snart är det faktiskt ett helt år jag har läst om honom och hans kamp om rättigheterna som pappa.
Samtidigt som Monica Antonsson skrev på sin blogg om hennes nya bok. "Mia - Sanningen om gömda".

Nä, det var häftigt!! :)


Sen har jag ju äntligen blivt av med lite mer barnsaker.. Nudlan fick med sigh en hel del när hon skulle åka.. hon som bara skulle hämta säng och madrass till bebisen.. hon fick med sig en del till.. :) Underbart att bli av med skiten...
Så senare ska jag roa mig med att rensa i garderoben... Så det går att komma åt saker och ting därinne...  upptäckte dessutom att jag har en kartong som är helt tom därinne.. den bara står och samlar damm.. kan ju fylla den med saker istället.. så får jag undan mer skit...,

Nä.. nu ska jag göra mig klar.. sen ska jag Grannen, Daddy och deras kompis R gå på en promenad!!

Må Så Väl Gott Folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0