Det var F*N Dåligt faktiskt!!!

Så många som läste min blogg de senaste dagarna och INGEN har kommenterat ett skit.. och då är det trotts allt ett hemskt inlägg det förra..
Det är lite dåligt..



Har varit hemma från jobbet i 2 dagar nu.. haft ont i mage.. någon skum underlig känsla.. har aldrig haft ont i magen på detta sättet förut..
Men imorn ska jag gå till jobbet iaf..
Ska även ringa ett samtal till M**** och se vad som kan vara fel.. för nått är fel på mig nu..  man kan omöjligt ha det så här på riktigt.. finns väl ingen som har det.. eller???
Men det kan ju förklara min trötthet..  på senare tid iaf..

Nä...
Snart är det Mat.. Ä*lskade C och Fiona står och lagar mat.. och snart kommer skåning också hit.. vi ska äta allihopa tillsammans.. det var ett tag sedan vi gjorde det faktiskt..

Jag och Fiona satt och pratade förut idag.. jag vill ju åka hem till Orsa och hälsa på.. och jag vill ha med mig Fiona och resten av familjen..
Så hon tyckte vi kunde ta en helg och åka dit.. får väl se.. det är ju roligare om det är någon tillställning att åka till..
Annars får vi väl vänta till jul.. så åker vi dit då.  Och firar jul hemma med svärmor någon dag före eller efter julafton..
Vi får se helt enkelt.. men det vre kul att ta med och visa Fiona och Älskade C hur vår familj firar midsommar och andra helger... på riktigt!! ;)  Vi är några stycken..
Älskade C har ju varit med en gång.. stackarn blev ju så rädd så han ville ju inte följa med fler gånger.. *haha* Därför det tog mig 5 år innan jag lyckats övertala honom igen att följa med hem...
Stackarn!!!  Men kul var det..

Älskade C och Fiona kommer från en Normalstor familj/släkt..
Så fick han följa med mig upp när B var 3 veckor gammal och fira i Oxberg...  103 pers var bjudna och fler kom...
Och då var det BARA FAMILJ OCH SLÄKT!!!!! Han höll på att svimma stackarn... 
De var ju lite mer än vad han var van vid.. så han fick sigen ordentlig chock... men men.. nu kan han säkert följa med fler gånger.. det var ju inte lika hemskt när vi åkte upp på Bo´s födelsedag.. och nu känner han dessutom en hel drös av dom.. så det är väl inte lika jobbigt längre!! :)


Jaja.. nu är det mat ropar Fiona..

Må Så Väl Gott Folk!!!
Kommentarer
Postat av: xstasia

Jag vill me åka med till Orsa.

2009-08-15 @ 17:41:36
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: Simone

örstår va du menar med inga kommentarer .. Samma gäller i min blogg :(



ONt i magen ??? Inte bra?? Hoppas det går över snart ....



Kram Simone

2009-08-16 @ 13:15:20
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0