.......

Återigen var det ett tag sedan jag skrev.. har haft annat att göra.. :)

Händer dock inte så överdrivet mycket här...  har tagit det lugnt i helgen och städat.. bara mysigt med familjen..
Nästa helg ska jag iväg lite på Lördagen.. Nonna fyllar år på Fredag, så hon ska ha kombinerat födelsedags/inflyttnings fest.. Så jag och Fiona ska dit.. Älsade C ville itne följa med. Det ska bli riktigt kul, att få träffa henne på riktigt..  har ju bara träffat Nonne snabbt de senaste åren.. inte hunnit snacka alls..


Sen helgen efter det funderar vi på om vi ska ta och gå ut på Bamboo...
Eftersom att Nonna fyller år, och det gör Tiny också.. så tänkte vi fira dom lite och käka god mat..  Hoppas att alla kan följa med bara..
Ska ringa runt i veckan nu och kolla.. .måste bara kolla med Fiona först hur hon jobbade..  Eftersom att det var hennes och mkin idé så går vi efter vårt schema.. :)



I Veckan ska jag ringa en läkare och kolla om det finns någon tid..
Börjar fundera på om det är något som är fel.. mina knän känns som om de är vattenfyllda..  Så jag måste kolla upp det.. plus en del andra symptom.. behöver inte skriva ut allt här.. det är bara deppigt..

tänkte släbnga in lite nya kort på pojkarna.. men jag har faktiskt inte orkat att föra över dom från Älskade C´s mobil.. så det blir vid ett senare tillfälle.,

Nu ska jag vara med gubben min.. och vänta på Lilla Syster S som komemr hti och sover sen...


Må Väl Gott folk!
Kommentarer
Postat av: Cissi

Nyfiken på att få se lite nya kort,så vänta inte för länge innan du lägger in dom:)Hoppas allt e bra med er annars!!Kram

2009-08-17 @ 09:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0