Helg... Full Helg

Ja, gårkvällen var väldigt lyckad.. även om inte alla som sulle komma kom..  från början var vi 13, men vi var 6 som käkade mat och 8 som gick ut sen.. :)

Började på Bamboo med tjejerna... fy va god mat de har alltså...
Så jäkla gott.. och jag fick min Buddah efteråt... :)  Egentligen fick jag en annan kosntig liten figur, men jag frågade och fick det jag ville ha... :)
Vi satt där i 2,5 timmar och tjötade om allt mellan himmel och jord...
Jag, Fiona, Kära M, Mickis, Syster Greta och Manda.

Sen gick vi till PC, men det var så förbaskat mycket folk, så efter bara en enda cider så drog vi till Vasa Viktoria där vi mötte Xstasia, Sandra och PowerR &C:o
Det var jäkla trevligt, men eftersom att jag vill Dansa när jag går ut.. så började jag bli uttråkad efter ett tag... men då var det dags att dra vidare igen... denna gången till bryggan...

När vi väl skulle hem därifrån så fick vi skjuts..
Men jag och Manda kände inte riktigt för att gå hem ännu, så vi gick till...... Boheme... (ja, jag vet jag vet...) och gjorde stället osäkert... :)
Träffade Angelica och Lotta där.. det var trevligt... Sen träffade jag också min arbetskollega från stan.. Carina och hennes man...
Väldigt kul. :)
Speciellt eftersom att jag inte träffat Carina på väldigt länge...



Kanske en förändring på väg???
Får väl se vad som händer och vad de säger... :)


Nä, nu ska jag göra mig iordning.. sen ska jag natta pojkarna och åka tilll klubben, tjockis fyller 25 idag...
Så det är lite firande.. mina älskade systrar ska sitta barnvakt medans vi är på vift...  Men det blir inte lika sent som igår.. det orkar inte jag...  sen går det inte när man har små barnvakter... :)


Må Så väl Gott Folk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0