Jag är Fan Fast!!!

Ja.. jag är helt jävla fast...
Såg ju filmen Twilight i slutet av förra veckan... sedan dess lever jag i min egne lilla bubbelvärld... den enda som finns i denna värld förutom jag själv är Kära M.. eftersom att hon är den enda jag kan tala med detta om...
Jag har alltså blivit BEROENDE av en film fan.. och böckerna som den är baserad på...

Beställde böckerna i måndags.. de kom i torsdags... igår.. alltså söndag.. hade jag läst ut alla 3 böckerna...  de är inte tunna alltså.. de är såååå jävla bra...

   

Där har ni böckerna.. både utseende och i ordning... fan jag är skadad på riktigt... och allt är Kära M´s fel!!! Tack för den du... ;)





För övrigt hänger helikoptern i luften här ute.. så jag undrar vad som händer nu... dethar varit en hel del oroligheter i stan i helgen... folk som kastar stenar och andra föremål på polis, väktare och räddningstjänst...
Så tänk på det nästan gång era jävla skitungar..
När det är eran familje medlem som blivit skadad och ni inväntar ambulans...  När ni står där med en döende anhörig kan ni tänka på att det är erat eget fel att räddningen inte får komma fram...  Förbannade idioter!!! Ni riskerar liv för att ni tycker det är "skoj" att kasta på polisen... 

Gahh.. va arg jag blir...


Nä tillbaka till vad inlägget handlar om....
Jag är så otroligt såld på filmen och böckerna.. så jag inte ens rekomenderar er att läsa dom.. ni MÅSTE!!!! De är underbara!!

Nu ska jag gå och lägga mig!!

Må Så Väl Gott Folk!! Nu ska jag drömma om vampyrer.. och speciellt Emmet...  ;)
Kommentarer
Postat av: Mamma M

Ja du är rätt skadad ibland.. ha ha..

Men jag älskar dig ändå........sen....

2009-08-29 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0