Jag vill bo i Huuuuuuuuuus!!!!

Tjohoo!!
Jo jag vet att jag är lite seg på detta.. men men... jag har roligare saker för mig ibland.. :)

Igår var vi hos Hilton och hälsade på.. fy vad fint han bor.. inte bara huset är fint i sig.. utan tomten är fin också.. och läget är ju helt underbart..  Jag vill flytta dit..  :)
Massa skog överallt, och man åker in på en liten grusväg för att komma till alla de 6 hus som finns i närheten... Så förbaskat fint.
Och jag kunde "slänga ut" B medans vi lagade mat... Då var han ute på gården med 2 av hundarna och lekte..
Sen gick vi ut allihopa, och båda barnen kunde springa helt fria och leka..
Lilla S sprang runt i bara blöja och t-shirt.. Så underbart!!!!  Och B blev hel förtjust i Hilton.. det blev hans nya kompis.. han skulle sitta brevid H när vi åt, och varje gång han skulle prata så var det till H...  stackars H.. han som inte ens gillar att omge sig med barn.. :)  fast jag tror att han överlevde iaf...  *haha*

Enda som jag inte gillade var fästingar... det kröp en på Lilla S, men vi fick ju bort den innan den bet sig fast.. men ändå.. det är det enda som är nackdelen med att bo på landet..
får bespruta hel min framtida tomt med pepparmints-spray.. :) så kanske de inte finns där..

Nä.. fy.. tom, Älskade C tyckte om stället...  Och jag tycker att våra katter hade gjort sig så bra i ett sådant hus..  men av någon underlig anledning vill Hilton inte flytta så vi kan ta över hans hus.. jag förstår inte hur han menar då... ;)


Ja sen är ju köket här hemma färdigt.. :)  har inte tagit några bra bilder på det ännu, så jag kan itne visa är.. men det kommer..
Jag tycker iag att det är riktigt fint.. och man trivs faktiskt där inne nu, det har man ju inte gjort förut.. så det är sååå härligt..

Hmm.. mer då...?
Jo, jag fick en ny mobil av min Älskade C...
Vi skulle köpa en sån dr billig sak till mig för max 199:- med kontankort.. me så såg jag min favorit telefon.. den jag velat ha i hur många månader som helst... som dessutom är en av modellerna efter min gamla tele som jag älskade.. :)
Och när man köpte den md abbonemang, så fick man verkligen ett bra erbjudande.. så den köpte han till mig.. i blå.. :)

Funderade först på den vita med blommor..

        
Men på visnings telen så hade blommorna nästan försvunnit, så jag tog den som jag fastande för från allra första början.. den blåa! :)



Sen hade jag itne så mycket mer att skriva.. inte just nu iaf..
Ska se om Älskade C vill vakna och göra våfflor.. :) *mums*

Må Väl Mina Vänner!

Kommentarer
Postat av: carina

jag vill oxå bo i hus så vi får väl hoppas att vi båda nån gång gör det,ni e ju iaf unga o har gott om tid att hitta ett värre me mig som e gammel kärring,iaf i ålder,ha ha

2009-08-02 @ 12:26:29
Postat av: Jennifer

Jag har med en sån mobil. Fast en jåsa. Väldigt bra musik telefon faktiskt. Funkar bra som radio på stranden.

Håller med om Hiltons hus. Det är mysigt..fast utan bil och körkort kan man inte bo där. Går några bussar om dagen..men det skulle inte va fel med sommarhus i området.

2009-08-02 @ 14:01:39
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0