Idol

Jag kollade på finalen igår.. detta året är faktiskt första året som jag verkligen gillat idol.. :)
Men jag har varit dålig på att kolla på avsnitten.. men jag kollade på finalen och det är jag glad över faktiskt..

Jag gillade dessutom vinnarlåten för första gången också...
Den är helt fantastisk.. men jag kan inte säga vem som gjorde den bäst!!


Erik:




Calle:



De är faktiskt jävla bra båda killarna..


Sen fick jag rysningar av själva introt till programmet... när alla de uytröstade idolerna körde medley..
Det var mäktigt som attan..
Och alla som känner mig vet ju att jag klarar inte att bråka med tårkanalerna när Michael Jacksons
"They don´t care about us" börjar spelas..

Tyvärr gick det inte att hitta medleyt på YT, men gå in på TV4 play om det är så att ni är nyfikna och vill lyssna..



Igår kom älskade kusinen Mickis hit.. det var jätte kul att träffa henne igen.. det var ett bra tag sedan sist faktiskt.
Åhh så jag har saknat hennes skratt. :)
Jag har saknat henne överlag

Hoppas vi kan ta oss upp till jul så vi får en riktigt jul med barnen.. med SNÖ.. och så är kusinerna där uppe med.. det hade varit ritkigt underbart..
Mickis PowerR, Fisa, Pefa och en massa andra som jag saknar kommer vara där..
Jag vill verkligen upp..

Hoppas så innerligt!!!

Nu ska jag vara social med mina troll och min underbara man.. :)

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

..kommer ni kanske till Orsa?? Hoppas, skulle vara roligt att träffa dig och er!!! Kramar

2009-12-13 @ 17:14:26
Postat av: Anonym

Tack :-) Haha jaa nu frös helvetet till IS!! ha ha



blev lite tårögd av att läsa allt som du skrev om din älskade morfar.....



Puss & Kram

2009-12-13 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0