Jul hemma.. älskar det!

Det var några dagar sedna jag skrev sist nu..
Vi har varit i Orsa och firat jul.. så jävla underbart.. fy va jag har saknat det.. och då var ändå inte ens hälften av släkten där.. men det var ändå mysigt.. :)

Till och med Älskade C tyckte det var mysigt att vara uppe, och då ska gudarna veta att det måste vara bra om han ska njuta av tillvaron i Orsa..  hahaha
Men tyvärr stannade vi bara 2 dagar.. vi åkte hem sent på kvällen 25:te, eftersom att min morbror berättade att dagen efter skulle det kommer snöstorm.. och SMHI hade utfärdat varning för att vara på vägarna, eller utomhus överlag.. Så vi åkte innan stormen.. men fick köra i snöoväder hela vägen hem... tror att vi som max åkte i 70km/h för att det blåste så mycket och var halt..  på ett ställe utanför siljansfors så var det vidrigt äckligt att åka.. för ju mer Älskade C svängde åt vänster för att hålla sig kvar på vägen, dessto mer ¨kte bilen åt höger.. vindarna verkligen tryckte ut bilen från vägen.. otrevligt, men Älskade C höll oss på vägen.. och vi kom hem hela och välmående! :)

Fick träffa Lillebror och hans familj med..  Gah så jag har saknat dom med..
Ska lägga upp bilder på det besöket senare.. för Lilla S lekte med lillebrors kusin, de är nämligen i samma ålder.. :) B var ute och åkte snowracer på gårde i snön.. :) Mina underbara, vackra barn..  Det finns inga bättre!!


Snart ska vi flytta då ja.. så härligt så det finns inte ord.. har knappt fattat det ännu faktiskt..
Äntligen ska vi komma bort från detta jävla Ghetto!! Komma till rätt sida av leden, och till finare område.. ett område jag har velat bo i sen jag var liten..
Och det är dessutom en mycket större lägenhet... om ni bara visste hur skönt det känns att få komma tillett barnvänligt område.. :)



Sitter nu och lyssnar på Pink Floyd.. mmm
Läste fruns blogg förut och då hade hon lyssnat på "Shine on your crazy diamond" när hon skrev.. så jag kände att... Jo, men det sätter vi igång.. :)
Så nu är det "Another brick in the wall" som spelas..

Läste på Nattas blogg för ett tag sedan, och hon hade då en låt uppe som jag lyssnade på.. fy fan va bra den är..
Här ska ni få höra på "Whiskey Lullaby".. Lyssna på den nu.. den är otroligt bra!! Sorglig men sååå vacker!




Nu hoppas jag att ni lyssnade på den.. för det är den verkligen värd.. 
Tack Natta för att du la upp den på din blogg.. :)


Annars händer inte mycket här.. Jag har inte lust till något här hemma.. går bara och väntar på att tiden ska gå så jag kan börja packa skiten och få flytta..

I Januari när dagis kommit igång så ska jag ta och fixa en praktik plats.. har kollat lite idag, men på det stället var körkort ett måste..
Så det får bli någon annanstans.. det var egentligen inget jag ville göra.. utan mer ett ställe där jag hade haft lättare att få in en fot eller två.. pga kontakter.. men skit samma.. :) Nu kanske jag faktiskt kan fixa något jag VILL göra.. ska kolla lite på olika utbildningar på ams.se sen också..


Nä.. nu ska jag spela lite på mina nördspel på FB.. sen kolla ams.se.. tro om jag ska kolla på Twilight innan jag somnar sen?? hmm... får se.. har inte sett den sen midnattsvisningen.. varken den eller New Moon..
Har ingen bra kvalité på NM...

Jaja..




God Fortsättning Älskade Vänner!!


Kommentarer
Postat av: Malin

När du var ute och motionerade passade jag på att röra mig här hemma också.. Det finns bildbevis..

im going to be so fit for beach 2010



http://www.youtube.com/watch?v=AWnT6JJxoLY&feature=player_embedded

2009-12-29 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0