Lycka!

Vi fick lägenheten!!!!
Så 1/3 flyttar vi... Tjohoo!!!!
Då blir det större lägenhet och bättre område.. det är så jävla underbart så det finns fan inte.

Jag är så jävla glad så det existerar inte.. Så underbart!!


Lite jobbigt ekonomiskt, men det ska gå.. det måste gå..
Vi kommer dessutom över till rätt sida av vägen...
Det finns väldigt lite nackdelar jämnfört med alla fördelar med detta.. Jag trodde aldrig det skulle gå vägen.. Jag trodde inte vi skulle få den!!!
Vilken perfekt julklapp det blev för oss..



Ja idag bär det av till Orsa.. ska äntligen få fira jul "hemma" igen... :) så underbart det med..
Firar hos Stig.. får väl se hur det går speciellt nu när jag varit så nostalgisk.. men men..
det ska väl gå bra hoppas jag..
Sen, dagen efter så ska det träffas en del folk..
De som är fastbokade är Lillebror och förhoppningsvis Bittebi med sin lilla kalle.. :)


Nu tänker jag inte sitta här och häcka mer.. det är en del kvar innan vi åker som ska fixas..

Må Så Väl Gott Folk!!

















Ha En Riktigt God Jul Och Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0