Bättre....

ja, nu mår jag mycket bättre.. äntligen.. men det känns fortfarande lite underligt i huvudet.. som om man är full nästan.. fast inte riktigt iaf.. ja, vet inte riktigt hur jag ska förklara känslan..
Men illa är det iaf..
Ska ringa och boka tid på VC imorn så de får kolla upp detta..

Sitter nu och lyssnar på Stjärnans låtar, de som är spelade Live..
Det är underbart att höra henne.. dels för att jag tycker hon ä grymt bra, och dels för att jag är så förbannat glad för hennes skull.. hon lever just nu sin dröm!! Hon gör det hon drömt om sen hon var väldigt liten, och jag unnar henne all den lyckan!

Lyssna bara på denna..  http://www.youtube.com/watch?v=m76AHnMVXoM&feature=channel
Den är grymt bra.. men när det gäller ljudet måste ni komma ihåg att det inspelat med en vanlig digitalkamera av privatperson.. så ljudkvaliten är inte på topp.. men grym är hon!!
Älskade Stjärna!!

Tyvärr kan man inte längre lyssna på de andra låtarna någonstans på nätet.. de har hon tagit bort.. :(
Men om man har tur så kommer det väl en skiva inom en snar framtid.. *pik pik Nonna*  :)


Jahaja.. har inte så mycket mer att skriva..
Pojkarna ska inte till dagis imorn, eftersom att jag ska till C så ska de va hemma med Älskade C.
Så det blir ett hack i Lilla S´s inskolning.. jobbigt.. men va f*n ska man göra??


Förresten så måste det ligga något underbart i luften..  vågar man gissa på våren?
Allt är så underbart, öppet och intimt mellan mig och Älskade C nu.. och det är fler som har det likadant.. det är underbart..  Allt är helt rätt, det klickar så det ska..  På många sätt är vi på exakt samma våglängd igen, och det har vi inte varit på ett bra tag.. nu har vi hittat tillbaka igen.
Missförstå inte nu, det har inte varit dåligt mellan oss.. inte alls.. men vissa saker har blivit så mycket bättre nu än vad det varit förut.. så om det varit bra förut så är det dunder nu.. :)

Nä.. nu ska jag kolla på "Det Okända" och bli rädd lite.. så Älskade C kan hålla om mig och jag får mig en mysstund.. *haha*

Må Väl
Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen.



Vi är också hemma idag, vi kom så långt att vi kom till dagis sedan fick vi vända hemåt igen. Saga kräktes lite, och har ont i magen och Sion fick inte stanna för att han kunde vara smittad.



Så vi hänger hemma idag, orka sitta inne en hel dag!..



Bra gjort ang pedofilen, skjut av sådana idoiter snälla någon!



kramar till er <3

2009-02-19 @ 08:02:59
Postat av: Malin

Ja kollade på det okända med igår, men det var inte det minsta läskigt. =)

FRAMSTEG.

haha.

2009-02-19 @ 08:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0