Bilder på mina underbara pojkar!

Ja, här kommer lit bilder på mina underbara pojkar..
B har varit fotograf, så därför finns nästan bara kort på Lilla S.


  
Myser i zackosäcken.      Lullar runt.. :)                    ZZzover...

 
Alla Älskar Shiva!             Ingen mat utan kladd!

  
Mys i rummet.                   Filmen är bra.. :)              Piraten B!!

 
Mys med Shiva!                I höstas.. :P


Drar med de korten jag tog på våra ovrum när jag hade fixat julpynt.. :) fast här är doc bara gardenierna..
Mn mysigt blev det.. :)

                 
Mitt och Älskade C´s rum     Pojkarnas sov rum!


Eftersom att B varit så duktig och tagit en massa kort på även katterna så slänger vi in lite av de med,
och kanske lite gamla bilder på missarna. :)

   

 
Tiilis första dag hos oss! / Tiili med kull syskon

  
Första dagen, Shiva!       Ungkatt, smal och vacker.  Efter sterelisering. Tjock men underbar. :)




Så nu har ni fått en hel del kort..
Kanske skriver mer senare..
Men nu ska vi äta frukost.


Må Väl Gott Folk!
Kommentarer
Postat av: Simone

Gud va fina kort på barnen..

Jag kommer la förbi på fredag kan jag tänka mig efter som jag då ska lämna ungen .. Om detta e okej vill gärna låna kläder hahah kram

2009-02-15 @ 09:01:59
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: nathalie

Herregud va lika dom är, Jätte fina kort på dom! Har väntat på lite kort på dom faktiskt :)

Ha en fortsatt bra Söndag! KRAM.

2009-02-15 @ 10:21:00
Postat av: Jennifer

Va det så längesen jag va hois dig..Lilla S har ju blivit så stor..o blir bara mer o mer lik din älskade C..shit säger jag bara..e förresten i närheten av dig nu..hälsar på Zandra :D

2009-02-16 @ 14:04:01
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: Malin

Underbara kort på pojkarna!

Blev helt ställd när jag såg lilla S igår, han var inte alls bebis längre=)!



Jag har ny blogg.

www.metrobloggen.se/sillymims.

kramar

2009-02-17 @ 09:38:33
Postat av: Britt-Marie

Vilka sötnosar du har, skulle verkligen vara roligt att får träffa er i Orsa i sommar. Skulle vara roligt att få se bilder på föräldrarna också...!!

(Bra du skriver i andra bloggen också;)

Stor kram och krama mamma från mig

Britt-Marie

2009-02-17 @ 20:20:53
URL: http://pyttelitenhamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0