Inget dagis idag heller..

Nä, jag hade faktiskt världens huvudvärk igår, cå jag orkar inte med en massa barn.. så mina barn får snallt stanna hemma idag..
Menar självklart att jag inte orkar med andras barn.. på inskolningen för Lilla S.


Men däremot så ska jag och mamma åka till IKEA sen när hon varit på utvecklingssamtal på skolan med min syster..
Det fanns en massa family erbjudanden som jag vill titta närmare på.
Kanske hittar man något att ta med sig hem? :P  om pengarna tillåter....


Fy vilken jobbig månad detta blir..  alla räkningar vi har denna månad är på 800-1000:-  skit jobbigt..
så det blir ingen rolig månad detta inte..
Sen vet jag inte hur det går med jobb heller.. har inte hört nåttfrån LG på evigheter, så jag har ju ringt Bostads Bolaget.. men inte därifrån heller har jag hört nått..
Ska maila LG nu tänkte jag och se hur det går för dom.. det blir inte lika tjatigt..  hittar dock ingen mail adress.. nu har de tom. tagit bort alla tele nummer..

Det blir helt enkelt till att fylla på telen sen och ringa lilla D när jag varit på IKEA.
Så enkelt blir det.. :)


Blev för övrigt (kankse) erbjuden ett jobb som kan komma upp i framtiden, igår..
Stod och pratade med grannen om allt som hänt och så där.. 
Kanske ska de starta en ny Org, och eftersom att jag är tjej med temprament som kan säga ifrån vill de kanske ha mig med.. :)  det skulle också vara väldigt roligt.
Men LG går i första hand.. :)  Men det nya här är väldigt intressant, eftersom att det med är något jag är intresserad av.. och då får jag jobba med rättvisa..
Det är lika viktigt som våra ungdomar.. så det är helt intressant om fallet skulle bli så..


Nä.. nu ska jag göra nått bättre än att sitta här.. Zzoova kanske?! Mina barn gör ju det.. :)


Må Väl!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0