Mörkt i lägenheten...

Ja, igår kväll var det första gången på länge som det var mörkt i hela vår lägenhet och helt folktomt.
Älskade C kom nämligen hem och berättade att Luder hade ringt om en fest han och Kishi skulle ha..
Så jag ringde min kära Mamma som ställde upp som barnvakt, trots att vi ringde henne i sista stund..

Så när klockan blev 8 på kvällen var barnen och Lilla S´s säng borta hos mamma och vi var på väg till bussen för att ta oss till sisijöndär klubben ligger..
Det är nämligen vännernas MC klubb som festen skulle vara på..
När vi kommer dit så visar det sig att vi är de enda som kommit..  :) och senare skulle det visa sig att vi var de enda som kom också..  *haha*

Så vid tio tiden åkte Kishi och Luder till stan och jag & Älskade C gick till hydan för att hälsa på Bosse och ta oss en sista öl/cider innan det var dags att säga godnatt.
Men när vi väl kom dit så kom vi aldrig därifrån...  Stod och tjötade med Bosse, Ulrika och Kristian hela kvällen/natten och sen kom ju Inge och Nonnas pappa med..  ja, det var int så mycket mer folk överhuvudtaget där.. 
men trevligt hade vi iaf..  :)  Mycket "deep talk" hade vi..  *haha*

Så nu gott folk!! helvetet har frusit till is..
Jag hade barnvakt, var ute och drack Och ringde inte en enda gång för att kolla hur det gick.
Och dessutom hade vi förbannat trevligt.. 

Jag och Älskade C har ju inte varit ute tillsammans påå 6 år.. även om man nu inte kan kalla Hydan för "ute" men iaf, utanför hemmet.. barnlediga.. :)
Så idag är jag trött som attan..

Så, nu ska jag läsa mina vänner bloggar.. sen är det mys med pojkarna i soffan..
Lilla S har för övrigt lärt sig att klättra upp och ner i soffan/B´s säng, vår säng och på toaletten..  väldigt farlig unge..

Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0