Shopping

Så ja, nu kom kommentarerna.. :) Blev glad nu!! *haha*

Hmm.. har inte så mycket att skriva...
Har varit o stor handlat med Älskade C och Lilla S iförrgår.. B fick vara hemma hos mamma, för där fanns även syster greta som han kallar för "Bus moster" så han ville inte följa med.

Sen igår gick jag till torget en snabbis med Kära M och hennes barn.. några andra var med också.. men de behöver inte nämnas..  :)
Sen ska ni få höra..  Jag ville till Martinshop.. har velat åka dit i en halv evighet nu, för vissa saker som jag velat ha.. 
Så när det var dags att dra sig dit.. ja då drog jag med min kära mor..  *haha*
Så jag och mamma mötte upp Mickis i stan och vandrade till andra långgatan.. :)  då stannade vi till på Martinshop, Sex in the city och Videolook..  så nu har jag dragit med min mamma på de butikerna jag känner till iaf... *haha*

Och ja, jag vågade faktiskt handla det jag skulle ha fast min kära mor var med...  köpte faktiskt båda leksakerna jag önskat mig... hahaha!!!

Nä.. nu har jag nog inget mer att berätta.. ska glo runt lite på en del bloggar och se vad som händer.. :)

Må Väl gott folk!!
Kommentarer
Postat av: cissi

Låter som om ni hade en riktigt rolig shopping runda!!E nästan lite avis:)

2009-02-27 @ 07:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0