Skärpning folk!!!

Ja nu får ni skäroa er.. ni läser, men inte en kommentar.. blir lite ledsen i mit öga faktiskt..
Om ni kommeterar hädanefter, så kommenterar jag i er blogg VARJE gång jag läser.. (fast det gör jag redan hos vissa)


Inskolningen av Lilla S går sådär..
Idag har vi inte varit där..  Lilla S har sovit dåligt inatt för han håller på och får antingen 4 eller 6 tänder. (vet inte om 2st redan är helt uppe eller om de ska upp mer.)
Så han somnade inte förän 22:30 och gick upp kl 05:30 och där emellan har han nte sovit myclket. och inte jag heller för den delen..
Så nej, inget dagis idag inte..

Fast det var väl inte hela anledningen...
Jag trivs inte med personalen på det dagiset heller.. känner mig inte trygg med att lämna min son til dom..  Litar inte på dom, och anser att de är otrevliga som attan. Tycker inte det är människor som ska vara med och påverka min son i hans utveckling alls..

Förut tänkte jag ju flytta över B till Lilla S´s dagis med.. men den tanken har gått över helt och hållet..
Ingen unge ska dit mer inte.. och nu ska jag tillbaka in i kön så jag kan få in Lilla S på B´s dagis till nästa sommar.
Det känns faktiskt jätte jobbigt.. 
De på B´s dagis är dock nöjda med att inte bli av med honom...   nä, så jag och älskade C kmmer få lämna varsitt barn i 2 år.. men det är skitsamma..  inget mer med det dagiset tack..
Och Kära M håller med mig... hon trivs inte heller med det dagiset alls.. 

Uscha!!!

Idag har jag varit och kollat..  de har fortfarande inte tagit bort pedofilens blogg, vilket jag tycker är helsjukt.. varför gör polisen inget?? det borde finnas hur mycket barnporr som helst, som är kopplat till samma IP nummer som den bloggen..
GÖR NÅTT POLISEN!!!!
Så anmälde jag ju de som kontaktat mina systrar för sexuella anledningar iförrgår till polisen med, fast då ringde jag in.. visste inte hur jag skulle gå till väga så jag fick bra hjälp där!! Tack Frölunda Polisstation!!!

Förstår inte hur folk kan få hålla på.. hur det funkar i huvudet på dom.. speciellt inte den där förbannade idioten vars blogg jag kollat nu.. han försvarar faktiskt sitt beteende och sin läggning..
Han påstår att det inte är bevisat att barn som haft sexuella förbindelser med vuxna, att dessa barn lider eller lidit av det.
Han påstår faktiskt motsattsen, att dessa barn faktiskt ser det som en positiv upplevelse, och att de fortsätter tycka så även i vuxen ålder..
Ok, och vilken vriden jävla planet kommer han ifrån då undrar ju jag???

Har anmält.. ska göra det igen...


Nu orkar jag inte skriva mer..  ska lägga mig på soffan och mysa med mina barn till toon disney!!


Må Väll Gott Folk!
Kommentarer
Postat av: marika

Förlåt

2009-02-26 @ 08:35:09
URL: http://mammamarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0