Symptom fri

Ja, idag är jag helt symptom fri, och funderar på hur jag ska göra..  ska jag gå till dagis med Lilla S eller ska jag vara hemma för säkerhets skull???
Hmm...  måste bestämma mig snart, för jag ska vara där om lite mer än en timme..


Igår när jag lst en blogg som jag brukar följa, så läste jag också kommentarerna.. och på så vis ramlade jag in på en helt annan blogg..  tillhörande en (trolig) pedofil. Denne säger att det inte alls är så traumatiskt för barn att uppleva vuxen-barn sex osv osv.. ja äcklighterna fortsatte och jag tyckte det blev värre och värre..
Så jag skickade faktiskt webb adressen till rikspolisen. Hoppas de gör något åt saken snart.. för det där var vidrigt!


Idag är det snö ute.. mycket snö.. så fint så, men dt är inte tillräckligt mycket för att kunna åka pulka.. :(
synd, för det är ju kul för barnen.

Hmm.. måste fixa B´s overall.. drgkedjan har lossnat.. så jag måste till skomakaren imor och se om han kanske kan fixa sånt.. för den andra overallen är inte bra.. den börjar bli för liten och är nästan urtvättad..


va mycket små skit jag skriver idag.. haha..
jaja..  nu ska jag göra nått vettigare.. ringa dagis o säga att vi inte kommer..
Sen är det frukost som gäller med pojkarna.

Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0