Träningsvärk!

Så.. nu när allt verkade bli bra igen så kom nya problem upp.. 1 jag har blivit förkyld så in i ......  B har det med och troligen Lilla S också.. hosta har han iaf..
Älskade C är den enda som klarat sig än så länge.. det är väl den där förbaskade promenaden vi tog med grannarna hromdagen.. 2 timmar var vi ute, och det var ju itne varm kan jag lova...
Sen hade jag ett annat problem med.. 4 dagar.. har fortfarande det problemet lite.. men pga förkylningen är det inte så hemskt..



Så kära Nudlan.. hoppas du lyckas hålla inne till 6 oktober då.. :P
GRATTIS till både dig och gubben din!! Äntligen ska Tillan få bli stora syster då. :)


Idag har inte varit en kaxig dag..
Igår var jag först och simmade..  jag blev riktigt imponerad av migsjälv faktiskt.. då jag som helt otränad lyckades simma 14 längder á 25 meter.
Och jag var inte ens trött när jag la av.. utan jag tyckte att det var meningslöst när jag inte kände av något..  Sen bar det ut på promenad..  Så jag var ordentligt aktiv igår faktiskt..

Men det får jag ju sota för idag då som sagt.. förkylning, och som grädden på moset så har jag ju fått träningsvärk med.. runt benen i jumsken.. vem fan får träningsvärk där då???
Fy, det var likadant när jag sysslade med Yogan i somras.. jag fick träningsvärk på ställen där normala människor inte kan få träningsvärk.. men där man brukar få... nä.. inte nått...

Tror dock att träningsvärken beror på att jag trampade vatten i ca 2 minuter mitt i simmningen...
tänkte att det måste ta mer på musklerna än att bara simma.. men jag orkade inte så länge som jag önskade..  men men...


Tänkte börja på yoga på onsdag när de har kurs på kultan.. men eftersom att jag dragit på mig nån skit förkylning nu då så hoppar jag över det, och tar det nästa vecka..



Kära M...
Jag hänger inte riktigt med i alla svängar alls känner jag.. men du vet att jag finns här och jag hoppas allt lugnar ner sig snart..  Det löser sig till det bästa, det är jag övertygad om!!

Saknar mn kära syster Greta.. hon kommer hem om 14 dagar..  hoppas hon har det underbart.. :)
Vykort har vi fått iaf.. och hon skrev häromdagen att hon simmat med livs levande hajar..  så hon har nog varken tråkigt eller jobbigt där borta.. :)

Nä.. nu ska jag bädda sängen och så ska jag zzzooova..

Må Väl Gott Folk!!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Tack för gratulationen ..

Hahah varför just den dagen du kanske fyller år då???



Hahah ,, vi få se när den kommer men inte på min födelsedag får vi hoppas ..

2009-02-02 @ 09:44:44
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0