Utmanad!!!

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!


DU:
1. Hur lång är du?

167cm


2. Vad vill du bli när du bli stor?

hmm.. vill inte bli större... men ok..  rik kanske? :P


3. Vad jobbar du med?

Mamma ledig..


4. Har du långt hår?

Nja.. jo det har jag nog..


5. Vilken hårfärg har du? 

Det beror på vart på hårstrået du kollar.. :) försöker bli blond igen.. men ska ge upp det där och bli brunnett igen istället..


6. Sminkar du dig?

Väldigt sällan


7. Har du haft sex senaste månaden? 

Om igår tillhör månaden så.. :)


8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?

Underkläder?? behövs de


9. Har du kysst någon idag?

nä.. sov så gott när Älskade C gick till jobbet.

FAMILJ:


1. Bor dina föräldrar ihop?

Nä, o det har de aldrig gjort heller.. :)


2. Vem är bäst, mamma eller pappa? 

Mamma...


3. Hur många syskon har du?

6. 3 bröder på "pappas" sida och 2 systrar på mammas.. sen har vi syster Greta som är en extra bonus i tillvaron.


4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?

"Puss puss Älskar dig"

5. Hur många ställen har du bott på ?

Alldeles för många.. orkar inte räkna..


6. Vem i din familj stör du dig mest på?

hmm.. får väl bli min sk "pappa" då..


7. Vilken familjemedlem är snällast?

Mamma... hon är ju min bästa vän.


8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

Träffar mina systrar varje dag..  så igår var senast..

KOMPISAR:


1. När var du senast med nån kompis?

idag


2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

Var väl när jag sov hos Kära M för 2-3 år sedan.. :)

.
3. Har du kysst nån kompis?

Hmm. *tänker...* jo det har jag nog..


4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?

Nja.. är väl vänner, men umgås inte..  min första "pojkvän"


5. Vem har du varit kompis med längst?

Riccard, Andreas W, Kenneth eller Helena.. inte säker på det där..


6. Vem känner dig bäst?

Kära M, Älskade C och Syster Greta


7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?

Nja, hade nog sagt att jag personligen inte gillade den.. men inte att jag hatade den..


8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?

Nej..


VÅGAR DU:


1. Skrika åt dina föräldrar?

Ja, fast jag har ju inte bråkat med mamma sen jag var 11 eller så.. *haha*

2. Klä dig annorlunda?

Nja.. klär mig bekvämt.. vissa gör det andra inte.. vem kan avgöra vad som är annorlunda eller inte?


3. Vara dig själv?

Ja, oftast.


4. Visa dig i bikini/badbyxor?

Mmm.. efter att jag gått ner igen så.. :P


5. Pierca dig?

Nej, men jag vill inte heller..

6. Ha sex på offentlig plats?

Klart..  varför inte?! :D


7. Vara omogen?

Haha.. jadå.. fråga bara min familj..


8. Äta småkryp?

Nej.. någonstans måste ma dra en gräns.. min går lite före detta..

DIVERSE:


1. När tuggade du tuggummi senast?

Förut idag faktiskt


2. När var du på semester senast?

Semeser? känner inte igen ordet..


3. Vilken färg är det på din tandborste?

Rosa


4. Är ditt hår tråkigt?

japp.. olika färger.. rakt och platt.. fruktansvärt tråkigt.


5. Vem såg dig naken senast?

Älskade C


6. Hur ofta duschar du?

Varannan dag.


7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?

Inte en aning. när jag och älsklingen börjar bli trötta..


Så.. nu är du utmanad.. låt mig läsa om dig!! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Well done =)

2009-02-24 @ 15:58:28
Postat av: Simone

Tror jag ska sluta läsa din blogg asg

Nä skojar bara .. Haha ..

Men nu har jag skrivit klart hahah



Kram

2009-02-25 @ 11:02:32
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: Xstasia

Hej gumms!

Håller helt med dig när det kommer till pedofil-äckel. Fattar inte hur dom är funtade alls.

Sen håller jag med om det med kommentarer med..aldrig nån som kommenterar.inte ens om man ger folk en fråga att svara på..men men.

ska gö den där fråge grejen..men inte nu..påminn mig gärna om ja skulle missa.

Kramar

2009-02-26 @ 16:47:57
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0