Börjar bli dålig på att blogga igen...

Ja, det var nu 3 dagar sedan jag bloggade sist..
Men jag har väl haft annat för mig.. :) inte för att jag vet vad, men tydligen har det varit viktigt iaf.. :)  Nä, men Älskade C har varit hemma i några dagar, eftersom att det är minusgrader ute, så vi har umgåtts hela familjen, och så har vi städat.. inte bara vardagsstädat, utan gjort ett ordentligt tag här hemma.. och plockat bort julen.. så nu är det tamef*n rent här hemma.. :)  och ingen tvätt eller disk.. såååå underbart..


Ja, förra helgen var ju jg och Mickis hos Maria och fixade naglarna..  igår slet jag loss mina.. :/
alla utom tummarna hade fått lite luftbubblor å sidorna, så de var på väg att lossna.. och igår så rensade jag i förrådet och kastade en massa saker..
Jag var inte på något vis vårdslös med naglarna, men inte heller försiktig..   men det och att jag tvättade hela dagen igår gjorde väl att naglarna gav upp.. :)
Och det ironiska i det hela är att det var en tumme som lossnade först..  de som satt som berget fortfarande när de andra fått luftbubblor..
så då blev jag arger på dom och hjälpte dom loss lite från mina fingrar.. :)
Ser förjävligt ut just nu på fingrarna och jag måste ringa Maria för att be om en ny tid.. 
Och Mickis ska fixa 2st av sina, hon har varit mer försiktig med sina, så hennes är fortfarande kvar.. men hon har 2 eller 3 st med luftbubblor som hon vill få fixade innan de lossnar..
Så det måste vi ordna..


nä.. orkar inte skriva mer.. tjötar med Xstasia.. hade ju glömt bort att hon fyller år idag.. men så.. nu har jag grattat henne!
Må Väl!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0