Ibland...

...tror man att saker blivit bättre, fast egentligen har inte något förändrats överhuvudtaget..
Så är det här just nu,.. jag min idiot, trodde det blev förändringar.. till det bättre.. men jag står på samma plats och stampar fortfarande.. kommer inte förbi hindret..   kommer jag komma förbi alls?? funderar jag..

Saker är inte alls bra just nu, som ni förstår...
Saker har hänt som jag trodde aldrig skulle hända.. slutet på den här karusellen vet jag inte när det kommer, eller hur slutet blir...  det är väl det som är jobbigast.. att jag inte vet slutet på hela skiten..

"Du får väl svar i framtiden, du märker ju om jag e kvar eller inte... "
Ja, jo tjena...  den var rolig... eller kanske inte..  

Så mina vänner.. jag svarar inte i tele.. jag vill vara för mig själv..
Kanske tar pojkarna och hyr en stuga eller nått över helgen.. kommer bort en stund.. vet inte..
men bra mår jag inte..




Saknar dig Syster Greta... behöver dig!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen.



Blev orolig nu när jag läste här. Vi ligger hemma med 40 graders feber jag F och lill S.

Du får gärna komma hit eller hör av dig om jag kan göra minsta lilla för dig, när helst du behöver mig!



Många kramar till dig.

Malin

2009-01-29 @ 18:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0