Lite allmänt!

I måndags började dagis igen.. såå underbart.. B får leka av sig hela dagen medans jag och Lilla S kan ta det lugnt och vila lite om vi vill.. Alla nöjda.. :)

Måste få tag på en ny spjälsäng, bara temporärt, eller köpa gnagskydd som Mika föreslog.. :)
Snart är det ju dags att byta säng, men till att börja med måste Lilla S inse att det ska vara avslappnande och mysigt att lägga sig.. och han måste lära sig att klättra ner och upp i sängen..
Då ska han ta över B´s gamla säng.. men detär väl någon månad kvar tills dess tror jag...


om 2 dagar åker syster Greta till Thailnad i 5 veckor... jag kommer sakna henne nått fruktansvärt.. speciellt som vi nyss fått tillbaka kontakten på riktigt.. och börjat prata igen..
Så jag kommer verkligen sakna henne.. 


Annars händer inte mycket.. som vanligt...
Känner dock att det börjar bli dags på allvar att ta tag i träning av någon form...
Tänkte gå och simma med Lilla S idag, men hade inte tillräckligt med pengar på mig, så jag fick hoppa över det... :( Får ta det en annan dag..
Sen tänkte jag promenera, men ädret.. nää.. det är ett riktigt skitväder och jag tänker inte tvinga Lilla S att sitta i vagnen och få regnet piskat i ansiktet för att jag vill minska mitt midjemått... *haha* Så även den idén fick läggas på hyllan...

Nu väntar jag på att Älskade C ska komma hem, så jag kan gå o handla och sen göra mat.. och förhoppningsvis har han med sig färg hem idag, och då ska det målas om mina vänner.. :)
Jajemännsan...  *hoppas hoppas*


Folk som läst förra inlägget tycker jag är knäpp som fortsatte..  haha, jo det kanske jag är/var.,..  men ni måste förstå att det var ändå bättre med Älskade C det första året, än vad det var med killen jag hade innan...
Så jag bytte ju upp mig och tyckte väl inte saker och ting var så hemska då som man skulle uppfatta dom idag..
Sen hade ju varken jag eller Älskade C planer på att det skulle hålla..  vi tog en dag i sänder och fortsatte det så gjorde det det liksom.. inga planer alls, inga förhoppningar och inga förväntningar..
Och se  vad bra det blev till slut då!! :)

Nä, nu orkar jag fan inte skriva mera..

Må Väl!
Kommentarer
Postat av: Simone

Du ha fått en utmärkelse av mig ler

2009-01-19 @ 16:53:50
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0