Nätter är magiska...

...mycket kan hända under nätterna..  mycket kan klaras upp under nätterna..
Idag känns allt såååå mycket bättre.. för natten var magisk och kom med lösningar..  Idag ser jag framtiden igen.. så härligt..

Tack Kära M, me du behöver inte vara orolig... :)  ta hand om er istället så ni blir friska igen..

Mina kära vänner... nu är allt mycket bättre.. ni behöver inte vara oroliga alls..   Det var lite problem, som orsakade en del turbulens här hemma.. men det mesta är på väg att bli uppklarat nu..
Tack för att ni finns här..



Läste en blogg igår som berörde mig så starkt att jag började gråta..
Den är vacker och något av det värsta jag läst.. Det är en mamma som skriver om hennes sorg och bearbetning efter dotterns självmord. Vacker är den för att mammans kärlek till alla sina barn lyser igenom i varje inlägg. Förståelsen för den förlorade dottern finns där också i inläggen..
Läs Den...   http://ludmilla.se/


Nu har brandkår, ambulans och polis åkt förbi med blåljus utanför... Och det är total stopp i trafiken utanför.. det gör ont inom mig när det blir så här.. jag förstår ju att det är en olycka.. uscha.. tänk va mycket hemskt som kan ha hänt.. vad måga som blir påverkade av en olycka.. vart den än inträffar..


Nä, uscha.. nu ska jag nog ta och koka lite ägg och äta frukost med mina pojkar..



Må Väl!!
Kommentarer
Postat av: Carstoned

Tack för din kommentar! =)

2009-02-01 @ 12:47:32
URL: http://carstoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0